Gå til innhold

Dere som er gift, er det noen av dere som IKKE har giftering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pratet om giftemål, og kjæresten vil ikke ha ring. Han hater smykker. Tenkte å høre her hvor vanlig det er å eventuelt ikke ha giftering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg verken sett eller hørt om før.

Men min hadde aldri brukt ring før og trodde det skulle være litt ekkelt og at han kom til å merke den hele tiden, men det går veldig fort over. Dessuten kan dere jo velge noen helt enkle ringer som ikke står frem som et digert "smykke", bare et enkelt symbol på ekteskapet.

Hadde blitt litt skuffet om mannen min ikke ville "vise frem" at han er gift.

Skrevet

Vi har gifteringer begge to, men ingen av oss bruker den. Han pga eksem, jeg pga jobben er uforenlig med ringer... Så de ligger pent i smykkeskrinet mitt...

Skrevet

faren min bruker ikke sin. kan ikke dere kjøpe til deg da? om bare du vil ha

Skrevet

Jeg kjenner flere som ikke bruker ring. Mine foreldre sluttet med det etter barn nr 3, da mamma fikk vann og begge har yrker der ringen må/bør være av. Kjenner flere par der en eller begge velger å ikke bruke ring, og noen bærer den rundt halsen. Skulle vi gifte oss hadde min mann ikke brukt ring.

Skrevet

Heller ikke hørt om noen som har det selv før, men tenker å gjøre det selv. At når vi gifter oss skal bare jeg ha ring, han ønsker ikke. Det er greit for meg. Håper bare det er mulig å bare kjøpe en giftering... Kan jo evt finne en annen fin ring da...

Skrevet

min mor og far har vært gift i 25 år - ingen giftering.

Skrevet

du kan fint kjøpe bare en giftering *hilsen ringgal uen mann*

Skrevet

Vi har ikke gifteringer, har aldri hatt det og kommer ikke til å ha det heller. Gift i 7 år. Ingen av oss liker ringer. Det er sikkert ikke så vanlig, men vi tenker at kjærligheten sitter ikke i ringen.

Skrevet

Ja, jeg har mistet min :-(

Men skal skaffe en ny, for jeg savner å gå med giftering.

Skrevet

Har, men bruker den ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...