Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 en jente skriver HELE tiden på wallen til typen min, men han svarer henne aldri, men hun holder på heeele tiden.. så skriver hun stygt om mine feks kommentarer på hans bilder osv.... sååå irriterende..
Uglebusk Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hun frekk i fletta dama hadde jeg bedt mannebeinet om å sette på plass med en gang!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 lurer bare på hva det er som gjør at hun tror hun har sjans på ham da? skriver på den måten hele tiden??? tenk om han holder på med henne eller noe bak min rygg ?? tviler på det men skjønner meg ikke på hvordan hun tenker
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Mulig hun bare er ute etter å irritere/ødelegge. Du kan jo ta en liten prat med mannen din om det, og høre hvordan han stiller seg til det, om han synes det er irriterende også. Hvis han synes det er morsomt/greit hadde jeg kanskje blitt litt irritert på han også. Må vel bare prøve å heve deg over det. Mannen din kan jo si fra til henne, evt slette henne fra vennelista si, men det er jo mannen din sitt valg og ikke ditt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Holder meg anonym 16:56. Snakk med ham. :-) Vil forresten ikke tro at hun på noen måte har noe gående med mannen din nå, da ville hun nok bevisst holdt en lav profil, for å si det sånn. Så dette er nok bare en dame som har litt problemer selv, og dermed ikke noen å behøve å være sjalu på - men irriterende, det forstår jeg absolutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå