Gå til innhold

dopler


*stjernebaby ønskes*

Anbefalte innlegg

hei :)

er det noen av dere andre her som har dopler og faktikst funnet hjerteslag?

jeg er bare 9+3 så veit jo at d kanskje er litt i tidligste laget, men alikevel :P hva slags dopler har du som har funnet lyden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har angelsounds men fant ikke hjertelyd i forrigårs. Er 11 uker i dag og det står i instruksene at man skal bruke den etter uke 12, så jeg tenkte å vente en uke til før jeg prøver igjen(hvis jeg klarer å vente så lenge). Den ligger jo veldig langt nede enda så det er nok derfor det er litt vanskelig å finne lyden. Hører at det er flere som har slitt med å finne hjertelyden såpass tidlig så jeg bekymrer meg ikke. Lykke til med prøvinga!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lagt dopler'n unna, men da du spurte i går så fikk jeg lyst til å prøve igjen. Prøvde i morges og da hørte jeg en liten rask hjertelyd:-). Jeg satte selve dopler'n litt på skrå rett over skambeinet, hvis det er det det heter, og presset den litt ned i magen. Ikke veldig hardt selvfølgelig men med litt tyngde. Lykke til! Håper du får høre den gode lyden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og hørte hjertelyden for et par dager siden. =)

 

Er vel omtrent 10 uker på vei. Men måtte trykke litt nedover og lete veldigt da.

 

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...