Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Var hos tannlegen i dag. Hod den tannlegen jeg har gått til før har jeg alltid fått sån brett utnder haken uevhengig av graviditet eller ei. Så trodde det var normalt, og tenkte ikke på å spørre før jeg oppdaget at jeg ikke kom til å få det hos han nye. Men da var tannlegen allerede utenfor døren for å ta det første bildet. Så kom han tilbake og sa at de hadde sån kappe, men d var bare gravide som brukte. Så spratt han ut for et nytt bilde. Ble så paff at jeg ikke rakk å si noe før han var ferdig med bildene. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke sa fra med en gang han hentet de bildegreiene, kan jo ikke anta at elle tannlege har de samme rutinene... Huff...
Mammas lykkebarn Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg var hos tannlegen i forrige uke, og spurte hvordan det var ang. røntgen og graviditet. Tannlegen fortalte meg at de har forsket mye på det, og at det ikke er farlig i det hele tatt...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Nå ble jeg litt lettet! Vil jo gjerne gjøre alt riktig.. Men da får jeg bare slappe av og vente på at magen skal begynne å vokse:)
Enitsirk79 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Ta det med ro! De bildene de tar er kjempesmå, dosen er lav og avstanden fra foster til tenner er såppass stor at det ikke skader. Husk at det er tennene som får dosen, ikke magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå