attpåklatten blir storesøster! Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Noen får flere barn enn andre altså... Å noen lar visst "lillehodet" styre istedet for det store... Sjekk denne: http://www.vgtv.no/?id=22614
Kjærlighet <3 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hehe...Går det ann.. Kan jo ikke være helt klar i toppen han da...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Har nok gått glipp av at det finnes noe som heter kondom ja
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 mulig jeg blir hetset for fordommer nå, men om jeg traff en mann som fortalte meg at han hadde 10-15 unger så hadde ikke jeg på noen som helst måte ville hatt barn selv med den mannen! =) Så kan jo ikke noe for at jeg undres over de siste kvinnene han har laget barn med da ;-)
Gjest eelis+spire Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Hehehe, jeg henger meg på denne! Hadde jeg møtt en mann med "bare" fem barn med fire-fem forskjellige kvinner, hadde jeg nok snudd i døra. Men han her blir vel kanskje litt som sæd-donor da? ;-)) Hihi.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Hehe, han så jo snill og koselig ut da Kunne jo vært en deadbeat som ga blaffen i hele flokken sin... Og han har gjerne trodd på kjærleiken 2 ganger siden han har fått 4 barn med to av kvinnene... Ikke at jeg syns dette var særlig smart selvsagt,men jeg fordømmer ham faktisk ikke... Det er slettes ikke sikkert at alle kvinnene i hans liv har vært helt ærlige med ham,- kanskje han ble kjent som gatas hingst og oppsøkt? ;P Men, skal man først ha en såpass delt pappa og en haug med halvsøsken,- så er det nå greit at han ser ut som en litt dumsnill herremann,da Jeg ønsker ham lykke til ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå