Lacey*har fått erta Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Da er jeg kommet til 12+6 og i går var vi på første UL hos en fostermedisiner på Ullevål. Var hos genetiker 2 uker før og tok blodprøver og i samsvar med UL i dag så alt helt fint ut. Nakkefolden var perfekt og det er absolutt lav risiko for at vi skal få et barn med trisomier/syndromer igjen. Lille sukkerbolla hoppet rundt og viste oss føttene sine. Det var så godt å få en bekreftelse på at alt ser bra ut og at jeg faktisk er gravid. Så nå blir lille engelen vår som bare ble 4 mnd gammel, storebror.
snuffe Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Så bra! Grattis med frisk og fin lillebrøster, og overgang i andre trimester attpåtil! =)
Kath:) Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer så mye fra meg også!) kos deg med graviditeten!
angelica-s Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Grattis fra meg også Så godt å høre at alt er bra med den lille:) Klem fra
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Så supert :-) og sikkert en enorm lettelse... masse lykke til videre på vegen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå