Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 http://www.vgtv.no/?id=22614 Himmel og hav sier nå bare jeg
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Å herlighet! 20 barn er MYE! Tror jeg sier samme som deg, himmel og hav!
Juni prinsesse Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Han fortjener vel kanskje strengt tatt å slite litt med barnebidragene?!
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Kanskje noen burde opplyse ham om at det finnes en genial liten oppfinnelse som heter kondom? ;-) At man kan være uheldig en gang eller to er nå så, men 20 ganger?!?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Verdensrekorden er det likevel en dame i Russland som har. Hun har (eller hadde) 68 barn. Unaturlig mange firlinger, trillinger og tvillinger, men likevel...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Han må da værer lettere tilbakestående? Virket ikke som den skarpeste kniven i skuffen ihvertfall! Har han bare gang på gang stolt på dama når hun sier hun går på p-piller? Har han aldri hørt om kondom? Hva med å ta litt ansvar selv? Skulle ikke forundre meg om det blir flere barn på han heller, så tafatt som svaret hans var på det spørsmålet. Hadde det vært meg hadde jeg sagt med høy og klar stemme: NEI, FOR JEG HAR KUTTA STRENGEN!"
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2009 At en mann kan klare å skaffe seg mange barn er vel egentlig ingen sensasjon, men at en dame har klart å få 68 barn?!?! Det stiller jeg meg heller skeptisk til helt til jeg får se bevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå