Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Oioi, da har jeg bare en uke igjen på 1.trimester:) Synes tiden har gått ufattelig sakte frem til nå! I helgen har jeg tenkt å fortelle til folk at jeg er gravid, mye pga en fest jeg er invitert på. Orker ikke finne på flere unnskyldninger nå Flere som nærmer seg 2.trimester med stormskritt??
mons09 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er også på min siste uke i 1.tri! Det skal bli bra å komme videre, og gleder meg egentlig til magen kommer, for da er det ikke lenger noe spørsmål. Har fortalt det til mine nærmeste, men ikke til kolleger og bekjente. Formen har vært veldig bra, bortsett fra litt kvalme og noen anfall av trøtthet. Har sovet bort endel ettermiddager ja...
Julebeibi på vei :) Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 1 uke igjen her også Gleder meg også til og bli ferdig på dette trimestret
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg gleder meg også til magen kommer:) Håper bare det ikke kommer alt for mye på resten av kroppen:P Formen min har i grunnen vært ganske bra, men sånn generelt har "piffen" i meg blitt borte..hehe.. Veldig tiltaksløs og slapp, veldig var på matlukt og litt småkvalm:) Skal likevel ikke klage, har fungert greit! Det skal nevnes at jeg ikke jobber for tiden da, så kan sove så lenge jeg vil...Det hjelper:)
villemo26 Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 eg er ferdig med første trimester i dag... Føler det har vart i 70 uker... fytti ka treigt. formen er super, merker ikkje at eg er gravid, bortsett fra at eg litt kvalm innimellom, og magen er oppblåst og ekkel....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Her er det også bare en uke igjen på 1. trimester nå. Gleder meg litt til det syns mer at jeg er gravid, da føler jeg at det er mer virkelig selv også. Føler det er helt uvirkelig at jeg er gravid når jeg ikke kan se det eller kjenne noe. Har en på snart 2 år, så jeg husker at det var slik forrige gang også. Begynner liksom å tvile på om jeg er gravid i det hele tatt... Jaja, blir godt når man går over i 2. trimester og etter hvert skal på ordinær ul og magen kommer litt mer. Vil være litt mer bevisst på kiloene denne gangen. Trener mer denne gangen ettersom jeg ikke er kvalm, men er ganske slapp og trøtt og gåen hele tida. Hjelper ikke å ha en snart 2-åring i full fart heller;) Håper uka går fort!
Lille my og nr 4 ;) Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Har litt over en uke igjen her. Skal være glad når man går over til neste fase
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Det er en milepæl:-) Enig i at de første ukene går vanvittig tregt. Ikke bare er man trøtt og kvalm, men mange, iallefall meg, er bekymret for å miste osv. Har to dager igjen av 1 trimester og har vært på ultralyd og sett at alt så bra ut. Så endelig nå puster jeg ut og gleeder meg over å være gravid. Selv om jeg fortsatt er like kvalm og trøtt da..
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 hei, vi har termin samme dag:) gleder meg til å bli ferdig med de første 12 ukene nå. Jeg skal på min tredje ul på onsdag. Blir gøy. Håper alt er bra med deg. Jeg måtte fortelle for lenge siden. Jeg går nemmelig rundt med en søt liten mage:) he he.. Er veldig tynn fra før så var vanskelig å skule ettervert. Jeg skal følge med på deg. Gøy at vi har samme termin. Stooor klem fra meg og det lille hjertet mitt.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Moro at vi er såpass mange som har termin på omtrent samme dag:) Blir spennende å følge med fremover! Håper barnet kommer før jul i allefall, hadde vært hyggelig med en liten baby i jula:D Heldig du, lykkeligeida, som skal på ultralyd igjen:) Var sist i uke 8 jeg og da var alt bra, heldigvis.. Kunne gjerne tenkt meg en tur til før den ordinære, men tror ikke det blir sånn. Får bare håpe at alt er som det skal med den lille:)
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Glemte å ønske deg lykke til på UL:) Vil gjerne høre hvordan det går! Klem
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk. Var der i går. Alt var perfekt med det lille knøttet vårt. Tårene mine rant når jeg så hvor "stor" den har blitt. Så anntydning til nesa og de små armene vinket til oss. Plutselig hoppet den til og sprellet masse. Da sa gynikologen at dette var en frisk, sprelsk krabat. Så nå har vi et bilde som er på kjøleskapet. Går å titter på det hele tiden. Gratulerer med å komme over i 2.tri. 1/3 er gjennomført! :)Vi har flonke spirer som kniper seg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå