Gå til innhold

Jeg blir sprø av å vente på sensuren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle komme i dag, men er sørgelig tomt inne på karaktersidene mine...

Blir helt gal! Ikke bedre av at jeg gruer meg masse og forventer dårlig karakter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Før jul gikk jeg og ventet på en karakter som jeg var sinnsykt spent på, hadde tatt opp en eksamen og var redd jeg strøk på nytt (gjorde ikke det da..fikk C..bare sånn for å skryte litt;) Jeg ringte skolen og purret den dagen sensurfristen var satt, og dage etter og dagen etter og dagen etter...var dritsur fordi de gikk flere dager over fristen før karakteren endelig kom! Ring og mas du også, de SKAL overholde fristen!! :)

Skrevet

Det er en dyd det der. Tvi tvi da:-)

Vi er forresten i samme båt. Du får nok bedre resultater enn du tror;-)

Skrevet

Ja, jeg syns uansett at når de setter opp en dato på arena (der vi får karakterene) så bør de overholde fristen. Men sånn strengt tatt har det vært en helligdag innimellom da. Så kan hende det er derfor den ikke har kommet.

Resultatet er forresten grupperesultat med gruppen fra helvetet.. derfor jeg er så gruende og engstelig. Å håpe på en C er ikke noe kjekt (ja, jeg er litt kravstor, men ikke fornøyd med C vanligvis altså). He he:)

Skrevet

Det er sløvt.. *slakt* he-he.. De jobber sikkert på spreng.

Jeg sendte en sms til læreren min. Og fikk svar at vi får vite til fredag ettermiddag.. kanskje. :-/

Skjønner det er ekstra nervepirrende. Med gruppa von helvette. En C er jo ikke noe å hige etter, men man kan ikke bestandig være så storforlangende. (utifra forutsetningene)

Skrevet

He he,nei, jeg er stort sett fornøyd for at jeg kom fra det uten å bli fysisk angrepet. (nei, jeg kødder ikke nei) og uten at det ene medlemmet prøvde å ta livet sitt flere ganger. Uff.

Ja ja, sende sms til læreren tør jeg ikke. Jeg er ikke vant med dette nære lærer-elev-forholdet de har på denne høyskolen og syns egentlig det er kjemperart. Er vant med et intitutt med milevis i avstand mellom alle forelesere og studenter.

Jaja, vi får nok karakterene før eller seinere da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...