Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Er det noken "max grense" på når ein bør ha fått tilbake mensen etter fødsel? Når bør ein begynne å ..eeh...bli urolig? (ikkje at eg savnar den eller sånn, men greit å vete at alt er som det skal) Er "berre" 7 1/2mnd sidan fødselen, og veit at det kan gå i allefall 8mnd før den kjem, men som sagt; når bør den vere tilbake?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Er veldig individuelt når mensen kommer tilbake. Selv fikk jeg ikke mensen tilbake før storesøster var 14mnd, nå er minstemann snart 10 mnd og har fortsatt ikke sett snurten av den. Snakket med fastlege+gynekolog sist gang, da "alle andre" fikk tilbake tidligere enn meg, og da fikk jeg beskjed om at alt er normalt.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Stooore forskjeller her! Jeg har akkurat fått tilbake, snuppa er 8 mndr imorgen.. Sluttet å amme for ca en måned siden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg fikk den tilbake 2 mnd etter ammeslutt, dvs 4 mnd etter fødsel. Alt fra 6 uker opp mot drøye året er normalt=)
Mayken Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 med storesøster tok set 10 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Nå med lillebror regner jeg med å slippe den helt da jeg har satt inn hormonspiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå