Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Når er det vanlig at disse kommer? slik jeg har forstått det kommer det ofte den første uka...Nå er det 3 uker siden jeg fødte og mannen min er tilbake i jobb igjen etter perm...Problemet er at jeg gråter og gråter når jeg skal legge meg på kvelden da han ikke er der...Kan dette være barselstårer eller har det bare klikka for meg? er jo vant med å være en del alene også så jeg skjønner ikke dette...Har skikkelig vondt inni meg og gråter som om noen skulle ha dødd... Og er det noen som har noen råd å komme med som kan gjøre det lettere??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Har forstått det sån at barseltårer kommer den 3. dagen etter fødsel...når melka kommer kommer også tårene... men en er jo full av hormoner da, så det er sikkert hormonene som spiller deg noen puss:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Tror ikke det er noen regler. Jeg gråt hele tiden jeg. De første 2 måndene. Som om noen hadde dødd. Nettopp sånn. Ikke veldig stas. Tror bare at jeg plutselig ikke fikk noen mentale barrierer lenger. Også blir man så klar over at livet er sårbart når man har en liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå