Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg bestilte en ting hos en jente jeg vet syr til andre og har aldri hørt noe neg. om henne. Pga mye til og fra tok det litt tid før vi fikk i orden betaling o.l men det gikk nå tilslutt. Nå er dette lenge siden og jeg har ikke motatt varen, men den er betalt til henne.. Har prøvd å sende henne mail men hun svarer ikke.. Jeg vet hun er her inne forøvrig. Men det er jo litt kjedeilg om pengene mine bare er "borte"
<3 Legoland <3 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Har du telefon nummer henens? RING henne!! Send enda en mail!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Om du har gjort alt du kan for å komme i kontakt med henne, og hun ikke svarer, -anmeld henne!
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 ....det er faktisk ikke lov å svindle folk...
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Signerer TøffiTrynet ... send henne en e-post (ev skriftlig brev i posten) der du gir siste varsel for levering av varen ev. pengene tilbake og at dersom dette ikke skjer innen f.eks 3 uker så blir forholdet anmeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå