*Minnie Mus* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hvor mye kommer det på for et par dager med hotell osv? Var det vellykket?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 det er lenge siden vi har vært der, men da leide vi sommer hus. men har sett at legoland har en del pakker, der man får båtreise, hotell og ingansbilett. det var ikke så dyrt tror jeg. men husk at det er laaaaangt til legoland. det er derfor vi bare har vært der en gang. også er den danske kursen sterk i forhold til den norske. så 100 danske koster omtrent 120 norske, noe som gjør at det jo blir litt dyrt og bo der, kontra sverige der 100 svenske koster ca 80 norske. så anbefaller en sommerferie til sverige i stedet.
snuppedupp Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg var der i Påsken og vi hadde det kjempekjekt. Jeg har to jenter på 5 og 6 1/2 år og vi koste oss hele dagen i legoland. Det var ikke så mange mennesker den dagen vi var der så vi slapp å stå i kø. Det er mye mer kaos om sommeren. Vi leide hytte i 1 uke men det finnes hoteller og leiligheter rett ved siden av Legoland. Du kan også undersøke om Color line har noe pakketilbud - det pleier de nemlig å ha.
<3 Legoland <3 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har vært i Legoland ca.20 ganger. Så ja, jeg har vært i Legoland :-) HEHE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå