2 Hærligheter! Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Satt smertene i hele pannen,hele tiden? Eller kom den innimellom,og ikke i "hele" panna? Noen som kan forklare..?
Kongeørna Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg hadde ikke hodepine, var mer plaget av svimmelhet.
2 Hærligheter! Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Ok..hvilken uke fikk du det i? Jeg fikk Helpnår jeg gikk på overtid,så sjansene er vell små for å få det igjen..Er i uke 25.. Men kan ikke huske at jeg hadde noen spes symptomer.... :/
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Satt fra tinning til tinning og over hele pannen, liksom trykkende og ubehagelig, og vedvarende, gav seg ikke. Grunnen til at man skal være obs på pannehodepine (akkurat panne), synsforstyrrelser som flimring foran øynene, uvelhet og svimmelhet, er at dette KAN være tegn på at blodtrykket er stigende. rett og slett subjektive symptomer på et potensielt stigende BT, men det kan også ha helt andre årsaker, og ikke alle får disse symptomene på stigende BT heller.
2 Hærligheter! Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Ok takk... Har så smerter der øyenbrynene sitter,men di er ikke konstante! Og litt trykk i hodet.. Kanskje bare di evige bihulene? Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå