vaie Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vi skal ha nummer tre og denne gangen skal hele svangerskapet nytes :-) Frem med magen og stolt i blikket, slik skal det være nå. Jeg er i uke 7, og har faktisk allerede fått litt mage, temmelig annerledes fra da jeg gikk med førstemann, da syntes det ikke før rundt uke 16. Nå gleder jeg meg til det har gått noen flere uker, slik at vi kan være tryggere på at det ikke skjer noe galt. Ser frem til å lese og kommentere her inne :-) Ha en god dag alle sammen!
veldig fødeklar Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei Jeg har det akkurat som deg... har fått mage og har store problemer med å sjule den. Vi venter også nr3. Må vel snart fortelle det til elevene mine. Det som ikke er så kult er kvalmen som kom for fullt i morrest.. Med den første var jeg ikke kvalm og med nr 2 var jeg kun kvalm om kvelden. I dag har jeg vært så kvalm at jeg måtte reise hjem fra jobb....
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Også nr tre her :-) Ingen kvalme, men masse murringer som jeg har hatt alle gangene. Godt tegn. Jeg er oppblåst i magen og føler jeg løper på do hele dagen med både det ene og det andre, så jeg har på en måte fått litt mer mage.....sikkert ingen andre som se det, men jeg gjør. Skal nok ikke gå så lenge tror jeg, så må jeg opp i mammbukser....Første gangen var jeg jo seks måneder på vei før jeg trengte det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå