Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært litt moro og fulgt andre hva di venter, vi er spente på hva osm lurer seg i magen. håper vi virkelig får vite hva som lurer seg der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nesten! Skal 2. juni. Gleder meg veldig! Håper det blir lett å se kjønnet slik at jordmor er sikker =)

Skrevet

1 dag før ja. hihi, ja hadde vært artig og vite, vi fikk vite det med første, så krysser fingrene for at vi får vite dte igjen.

Skrevet

vi skal på ultralyd 4 juni =) er sååå spent, har en gutt fra før og kan nesten ikke vente til å finne ut om det er en prins eller prinsesse som ligger i magen min og koser seg <3

Skrevet

Vi skal på UL den 3. juni på Ullevål:o)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Jeg skal på ordinær ul 4 juni.. Men jeg veth va jeg fåer etcda..hehe

Skrevet

Vi skal på doppler 3 juni. Fikk ny time etter ordniær ul den 4 mai. Fikk ikke sett kjønnet sist gang pga navlestreng i veien, så håper de ser det denne gangen!

Skrevet

Vi også skal 4.juni. Var på den ordinære for ei uke siden, men jordmor ville ha en til da mini var litt sjenert, så hun fikk ikke sett ansiktet no godt. Alt annet så fint ut, så vi er bare spente på om de kan se kjønn neste gang.

Skrevet

Jeg skal på ultralyd 2 juni. Er så spent!

Skrevet

Vi skal på ordinær ul 4. juni. Gleder oss veldig. ",)

Skrevet

har dere følelse av hav som kan være i magen deres da?

jeg har en gutt fra før, trur det er gutt denne gang oxo. men samboeren trur jente denne gang, etter jeg er enda dårligere en jeg var med guttungen, så blir så spennende....

Skrevet

jeg skal den 3 juni på A-Hus :-)

Skrevet

ja, jeg skal:-) spennende!!!

Skrevet

dette var moro og se, så mange som skal på ul i begynnelsen av juni. jeg skal selv på ul på ahus. gleder meg..... ventet lenge føler jeg jeg. hihi

Skrevet

jeg skal på ul dagen før sa. Altså 2. juni, og jeg gleder meg sinnsykt.

Håper vi får vite hvilket kjønn:) <3

Skrevet

Jepp, 3. juni :-) Var på tidlig-UL 5. mai, så venter spent på om vi får se kjønnet denne gangen... Lykke til alle sammen ;-)

Skrevet

Jeg skal på UL 2.juni. Da er jeg i uke 14. Kan de se noe da tror dere?

Gleder meg uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...