Fiolinen Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg glemte pille nr 2 på nytt brett...og jeg glemte også å ta den innen rimelig tid i etterkant..Nå er jeg kommet til dag 12 på brettet. Glemte også pillen i går, men den tok jeg i dag, da fristen fortsatt var in time. I dag når jeg gikk på do, var det en klump med utflod, litt grå-hvit, veldig seigt slim. Tenker med en gang eggløsning...hjelp....jeg får hjem samboern i mårraog han savner meg, vet jeg...he he!!Vi har sagt at to barn er nok, og det har vi...Ikke er han gira på kondom, og holde seg til hlga er uaktuelt tror jeg, he he!!What to do??
Fiolinen Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2009 Skal det ikke mer til å glemme EN pille så løsner det egg???
Sivalur Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 En glemt pille kan være nok ja. Hvis flere unger er helt uaktuelt, så får han bare finne seg i kondom de gangene nå da? Ellers får han klippe strengen selv til en senere anledning, så slipper du å proppe kroppen din med hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå