jajamen Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Eg undrar.. ;o) Jeg hadde en SA 12 mai, var ikke mere enn 5-6 uker på vei. Fikk da ømme bryst ca en uke før IKM. Mista ømheten i brystene en dag før jeg begynte å blø. Nå har jeg hatt ømme bryst igjen i tre-fire dager, pleier aldri å ha det i forbindelse med mens eller eggløsning. Men etter å ha lest her inne ser jeg at mange har ømme bryst etter eggløsning og frem til IKM. Er det noe forskjell på dette? Nå som sist så begynte det venstre brystet å bli ømt en dag før det andre. Hele brystet er ømt, ikke bare brystvorta. Vorta er MYE større enn rett etter SA, og jeg har fått noe "kviseliknende" på det brune området. Da dere har ømme bryst i forbindelse med mens er det da bare vorta som er øm, eller hel brystet? Og får dere da også større vorte med slike "knupper" på? Eller kan jeg faktisk være gravid igjen på 1 pp etter SA?? Må også nevne at jeg har 21 dagers syklus, så jeg har IKM om 7 dager...
Panda'n Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har ofte ømme brystvorter, eller hele puppen er øm før mens. Det går litt opp og ned. Men de vokser aldri da. Men når jeg er gravid, er de ikke ømme konstant før IKM, det kommer gjerne senere, men før IKM får jeg vonde stikkinger, og smerter som kommer i tak liksom. (Har 2 barn fra før og tror jeg er gravid igjen nå). Og i uke før IKM begynner puppene å vokse (får voksefølelse i dem innimellom), og areola blir større og mørkere, og hårsekkene blir mer tydelige (det du beskriver som kviselignende). Så - det kan høres ut som om du KAN være gravid, men endelig svar får du om en uke hvis du tester da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå