Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jævla migunger med sin evindelige "jeg er bare veldig veldig skuffet" - antakelig den kjedeligste og mest påtrengde retthaverske reklame noensinne, og jeg fraber meg å ha venstremargen stappa med veslevoksne animasjoner som titter fram bak teite slagord førtiåtte ganger i løpet av den tiden det tar meg å lese en avisartikkel. Aldri har jeg ønska mer å ruse motoren i boligområder, kaste papir og glass i søpla og bruke engangs-alt.
Patetica fåkksi Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg liker spesielt øynene som glir sidelengs, hele tiden med den samme alvorlige minen.
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 "TAKK!!!!" "ååå, den reklamen er så søt" NEI, det er den så faen meg ikke
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Kommer en slik kommentar fra avkommet mitt i fremtiden, er det stor fare for at svaret blir "du er på veldig, veldig tynn is...og du er veldig, veldig uten ukepenger."
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 min datter på 9 år har spurt om vi kan mlde henne inn der. Grrrrr den reklamen er virkeligrettet mot barn og ja jeg er for åspare miljøet men ikke forå utnytte barns lett påviirkeligesinn gjennom reklame. og jeg ønskerselv ålære mitt barn å tavarepåmiljøet. men først må jeg lære henne hvordan hun ikke skal la segpåvirke av reklameogannen dritmankan fågjennomtv.
Patetica fåkksi Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Når hun først skal be om noe, kan hun ikke heller be om en ny mellomromstast på dataen hjemme?
...Ü... Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Jeg kan ikke fatte og begripe at de lager sånne reklamer for å få foreldre til å melde inn barna sine. Det er jo skremselspropaganda.
mamazon <3<3<3 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Surf i Opera, så kan du enkelt blokkere alt slikt (høyreklikk bakgrunn, velg 'blokker innhold og klikk vekk forstyrrende animerte faner og annet rukkel - som standard vil alt som deler en tjeneradresse med det du klikker på, bli blokkert, så det dukker ikke opp på andre nettsider eller ved en ny sesjon heller.) Genialt.
Tommage♀♂ Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Herregud Mamazon, nå er det like før jeg kommer gjennom skjermen din og kysser deg! Takk skal du ha, genial info! Nesten sånn at jeg ble irritert over å ikke ha fått vite om det før, har jo brukt Opera i årevis...
mamazon <3<3<3 Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Nettleser for deg som er lei av Explorer-kræsj, spyware og annet rusk, som vil bestemme utseendet på knappene selv og generelt surfe raskere og sikrere: http://www.opera.com/browser/download/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå