Gjest eelis+spire Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg passer tantebarnet mitt i dag (øver meg, hihi), og har gitt henne mat fra flaske. Jeg er ganske sikker på at hun kommer til å bli sulten igjen før klokka fire i ettermiddag, så jeg lurer på om jeg må koke flasken jeg brukte før jeg gir henne mat fra den igjen? Jeg er visst ganske grønn på babyer, hehe ;-)
**Frøken84** Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg sluttet vel å koke flasker når snuppa var 3-4 mnd ca men det er vel indviduelt hva folk gjør.. men jeg vil nok ikke tro at du trenger og gjøre det til en 7 mnd gammel baby
trolla <3 <3 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Når babyen er så gammel at den kn spise samme mat som de voksne (moset) så kan det vel ikke være noen grunn til å koke?? Man koker jo ikke alt man bruker for å lage/servere vanlig middag....
Gjest eelis+spire Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Neivel, det var jeg ikke klar over, jeg har ingen baby eller erfaring fra før av. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå