Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 ...synes å huske å ha lest noe om tennisballer og styr..? Stemmer det, eller er jeg helt på jordet her? Hmm...det var vel kanskje i tørketrommelen at man skulle bruke de ballene eller?
Sivalur Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jepp, tennisballer i tørketrommelen... Jeg vasker min på ullvask med milo, og tørker den i tørketrommel sammen med tennisballer, slik at fjærene inni blir litt 'fluffy' igjen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Okei! Men er det sånn at man bør kjøre den i tørketrommelen, eller er det best hvis den får lufttørke?
Fire småtroll Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg vasker den på ullprogram og tørker den i tørketrommelen med tennisball.. Akkurat like fin Du kan tørke den flatt, men da blir den helt paddeflat også. Vil du ha en fluffy dunpose må du ta den i tørketrommelen.
Neijasså... Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Kjører min på 60 grader vanlig vask, men med noe mindre vaskepulver og ikke skyllemiddel. Like fin da også! Tørketrommel og tennisballer er et must, ja.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Okidoki, takk for svar! Hva man ikke lærer her inne på Skravle altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå