Gå til innhold

Hvordan er det med formen deres så langt idag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja min er ikke så bra idag, har akkuratt dusja, å jeg ble så fæl, kvalmen min kom mer og mer, og liksom nei fysj vet ikke hvordan jeg skal forklare det, å magen min har vokst litt nå studerte den når jeg dusja i stad så snart tid for innkjøp av mamma klær til meg tror jeg, klarer ikke ola buksene mine lenger så bruker joggebukser enda : p

Men hvordan er formen deres idag da jenter? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mage enda heldigvis, men er bare 7+0 idag. Formen er crappy, kvalm stortsett hele tida men spyr ikke så mye enn så lenge. Var skikkelig dårlig sist gang, så har egentlig forberedt meg på å være sjuk hele detta svangerskapet også, men håper det ikke blir såååå galt, for nå har jeg jo en liten frøken å passe på også, ikke bare meg selv.

Satser på en bedre frtsetelse på denne dagen, god bedring til deg!:-)

Skrevet

Hei :)

Min form er ikke på topp. Kvalm 24 -7! Om morgenen er det ok, da er jeg i best form. ca kl 06 når jeg våkner. Men blir bare verre og verre. Når jeg våkner er jeg sulten som en ulv. Spiser frokost så blir jeg bedre en time eller to. Er trøtt, kald og hissig!

Har vondt i rygg og mage også. Trur det er viktig å lære seg å ta det med ro, slappe litt mere av enn vanlig. Jeg stresser alltid rundt men må liksom bremse meg selv ned og da forsvinner magesmertene i det minste. Det hjelper alltid me 1 times middagslur på ettermiddagen:)

Skrevet

Hei :)

Med meg er det annerledes, min form er egentlig upåklagelig! Eneste er puppene som er øøømme, spes på morgenen, siste uken har jeg dog kjent meg litt kvalm på kveldstid, men langt ifra å kaste opp eller noe. Litt ekstra trøtt, stikkingen i magen og i ryggen kommer og går, men er ikke så mye som i uke 4-6. Er 8+4 i dag, tiden flyr faktisk :)

Uansett, jeg tror jeg slapp unna den kvalmen ja ( bank i bordet...), kan ikke klage på det :)

Skrevet

Formen er ikke på topp nei... er supertrøtt, tom for energi og kvalm.

igår kjøpte jeg meg sea bands på apoteket. de hjelper kjempebra mot kvalmen !! Er 7+6 idag...

håper vi får tilbake energien og at formen blir bedre i 2.trimester !! :)

Skrevet

Takk for tipset ang sea bands:) Jeg skal RETT på apoteket etter jobb:) xxx fingrene for at dette hjelper.

Jeg er plaget med kort lunte..alle bare irrriterer meg. (jeg er lykkelig altså) men kan ikke noe for det!! Kankje jeg må inn på "kranglesiden"hahahaha!

Skrevet

Huff, her er d mange som ikke er helt i form. Her er formen upåklagelig, hatt litt kvalme innimellom, særlig når det går for lenge mellom måltidene. Men har heldigvis ikke vært så ille. Og så fryser jeg noe vanvittig, kjennes ut som jeg er ute med lite klar midt på vinteren. Har lyst å sprengfyre, men siden jeg for tiden er hjeme hor foreldrene mine kan jeg ikke... Da kommer de bare til å mase om at jeg må være syk eller noe. Får heller finne fram ullundertøyet, det er jo ikke noe som vises :)

Skrevet

Har veldig lite symptomer jeg - så er jo bekymret for det også nå, hehe=)

Er bare litt trøtt, magen er veldig stor og oppblåst, litt ømme bryster, småkvalm innimellom, men har begynnende bekkenløsning (vondt inni rumpa og nedover i hoften og beinet).

Ellers har jeg brukt mammabukse nå på tredje uka, magen kom så fort denne gangen. Har en datter på 3 år fra før...

Skal på tidlig UL i morgen, 8+0 - håper bare at alt er bra!!!

Kles

Skrevet

Sea-bands! Det skal jeg jammen meg prøve ut! Hilsen stuptrøtt og kvalm, men fornøyd jente....

Skrevet

Sea-bands! Det skal jeg jammen meg prøve ut! Hilsen stuptrøtt og kvalm, men fornøyd jente....

Skrevet

Er 6+4 på vei og kvalmen kom i mandags... hvis jeg ikke spiser noe hver time så begynner jeg å bli kvalm... Iiik... håper det ikke blir verre. Er også suuupertrett, svimmel, ømme bryst og hatt masse murringer og stikk nede i magen.

Håper formen blir bedre for oss alle som sliter SNART! :o)

Skrevet

Skal ikke klage :-)

Litt småkvalm innimellom, foreløpig ikke i nærheten av slik det var sist -men så er jeg bare 6+1 og sist kom kvalmen kastet på meg da jeg var 6+6. Utrolig trett denne gangen - kunne godt sovet 12t om dagen. Har hatt stikninger i magen, men mindre av det de siste dagene, i stedet har jeg hatt litt vondt i ryggen, men det tror jeg kommer av de ekstra timene i senga.

Så lenge som jeg har ventet på og så mye jeg har "jobbet" for denne graviditeten skal det uansett svært mye til av plager før jeg klager.

Har forresten litt høyt blodtrykk, men det merker jeg ikke noe til bortsett fra når legen måler det.

Skrevet

Jeg skal vel ikke klage så veldig, men er ca 5+6 i dag og har nå vært en time på jobben og lengter hjem.. Er så kvalm at jeg må bare sitte helt stille her foran dataen.. Får ikke gjort noe og vil bare sove.. Kvalmen kom på tirsdag og varer egentlig hele dagen.. Blir litt bedre melom kl 10 og 13, men etter det og før det er det ille.. Kanskje arbeidsdagen min bare skulle vart i 3 timer..? :) hehe. jaja..det går vel, men synes jeg er flink som kommer meg opp og ut med dette her.. Vi kvinner er tøffe og flinke! :) Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Jeg er trøtt, sliten og kvalm. I går gikk jeg med sea-band hele dagen, men jeg var kvalm hele dagen likevel. I dag er jeg hjemme med en syk liten datter. Da sitter jeg mer stille og slapper av, da er ikke kvalmen så plagsom.

Skrevet

hei, jeg er 4+5 idag. Er veldig trett da jeg er oppe hver time hele natten for å tisse,ellers stikker det litt i magen,litt halsbrann,svimmelhet og ømme bryst som kommer og går. I tillegg har jeg fått bekkenløsning igjen, men det regnte jeg jo m ville komme da jeg hadde d med de to første,men d er jo 12 år siden jeg fødte sist,så,hehe. Men med de to andre som er gutt og jente, hadde jeg en voldsom kvalme,rart jeg ikke har det denne gangen også,er det et dårlig tegn,eller kan det være at det er litt for tidlig enda? var kvalm fra el og frem til jeg ventet ikm,men nå merker jeg lite til det. takknemlig for svar. klem og god bedring til dere andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...