Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her inne om dette, siden jeg må til legen uansett.... Men jeg litt urolig...derfor så vil jeg høre om dere har hørt om eller opplevd selv dette. Jeg er ikke gravid (som jeg vet om...går på p-piller) og det er snart 3 år siden forrige fødsel. P-pillene har jeg brukt i mange år å har ikke hatt problemer med de. For en mnd siden så fikk jeg mensen som avtalt med p-pillene, men så knapt en uke senere etter mensslutt så kom den igjen. Den varte i 6-7 dager. Å nå begynner jeg å blø igjen, 5 dager etter jeg sluttet å blø. Så hva skjer her da?
Cat.68 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Høres ut som en hormonforstyrrelse. Men du bør ta en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Hormonforstyrrelse i en alder av 27? DÅÅÅÅN HI
Cat.68 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hormonforstyrreler kan man få uansett alder. Til og med nyfødte kan få hormonforstyrrelser med blødning fra kjeden og væske i brystene.så særlig uvanlig er det ikke
Gjest -<<- Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Neppe noe å være redd for i hvert fall. Litt blødningsforstyrrelser når man går på hormonell prevensjon er helt vanlig. Ta en prat med legen din, så kan du evt få sjekket hormonnivåer og slikt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Man lærer så lenge man lever=) Har ringt legen nå, får snakke med han på tlf. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 tror nok det er hormonforstyrrelser..' kan ha sammenheng med noe som skjer i livet ditt ellers... da jeg og sambo gikk fra hverandre mistet jeg mensen i 2 mnd, og når den først kom tilbake så blødde jeg først 3 uker og opphold i 2 uker og blødde i nye 2,5 uker... og det var sommer tid..gjett om jeg var frustrert... men det var ikke noe å bekymre seg for sa legen...han tok noen blodprøver og det var hormonforstyrrelser som gjorde det.. jeg gikk riktignok ikke på pillen da dette skjedde og måtte begynne på den for å bli kvitt blødningene.. når jeg sluttet igjen noen mnd senere har mensen vært normal igjen:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 har lite med alder å gjøre. Jeg blør sånn stadig vekk. Ta en elleprøve just in case og sjekk hormonene. Det er lite tvilsomt at dette er farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå