Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det påstås fra uinformert jordmorhold at nesten ingen er misfornøyde med søkemotoren fra helvete. Dette brukes som (vikarierende) begrunnelse for ikke å gjøre noe med søkefunksjonen - når det ikke skyldes på at nå er det de mest "relevante" trådene som kommer opp først (reinspikka idioti).

Altså: massemobilisering. Begrav ris og ros i krav om bedre søkemotor med kronologi og de seneste innleggene først, så de i det minste må finne en annen idiotgrunn til ikke å gjøre endringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du blir så engasjert at jeg syns det er litt søtt :)

*går til ris og ros nå*

Skrevet

Jeg er meget engasjert i min egen navle, men trenger søkemotor for å finne den, nemlig.

Skrevet

Gitt mitt bidrag nå med et suuuuverent godt forslag.

Skrevet

Fnis, det sykeste hittil, kanskje de går for det.

Skrevet

Var en "signer her om du er missfornøyd med søkemotoren"-link her for noen dager siden. Husker ikke hvem som startet den, men satser på at vedkommende sender den videre :-)

Er helt enig med deg ang dette!

Skrevet

Siden vi ikke har søkemotor kan nok dessverre ikke noen finne igjen den tråden...

Skrevet

Er stolt av den, at jeg ikke har kommet på det før.

Skrevet

Betrakt det som en sterk jobbsøknad. Du blir ansatt på dagen her.

Skrevet

Dytter til helvete fryser, hvilket antakelig er lenge før søkemotoren blir bedre.

Skrevet

Har vært på ris og ros og dytter denne litt i tillegg :)

Skrevet

Synes denne siden er helt idiotisk med tanke på oppsett osv. For det første, ja den søkemotoren er elendig!

Har du vært inne på tettinntil feks? Der er det helt supert! Der har du orden på alle postene du har startet, samt de du har svart på. Mye enklere istedenfor å måtte skumme igjen all dritten her inne på leting etter noe!

Skrevet

Lagt inn innlegg på ris og ros. :) Satser på at de skjønner dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...