blond Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Det har ikke vi! Jeg rydder og vasker alltid mer før vi får besøk, før vi skal reise bort og før høytidsdager. Å alltid ha det nyryddet er ikke mulig i vårt hus, skulle gjerne hatt det slik, men det er bare ikke mulig. Legger dere merke til andres rot eller bare deres eget?
Lene~mor til tre Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Nei Ikke alltid like ryddig her heller, mange ganger når jeg har vært hos andre har jeg tenkt : oi åssen klarer dem å ha det så fint og ryddig hehe, Men samtidig vet jeg også at dem har det rotete iblant. Mange ganger ser jeg plutselig rotet vårt og får sånn rydde kikk og går rundt over alt og rydder og vasker hehe, men det varer jo liksom ikke så lenge da det blir fort rotete igjen synes jeg.
"vestavind" Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg, men samtidig skal det ses at det bor barn her. Legger ikke merke ti eller bryr meg oml rot hos andre, med midre det ser helt ekstremt ut.
"vestavind" Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Ekstremt for meg er, når det er så rotete at en må omtrent måke seg vei for å komme inn. At det ligger klær, sko, papirer, aviser, søpleposer, tomflasker som står rundt, gammel oppvask. Men ikke når det ligger leker rundt på gulvene. Nå har jeg selv ei på 4 som er veldig flink til å strø klær overalt, prøver så godt det er å få henne til å være med å rydde de opp, legge skitne og brukte klær til vask.
blond Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Det er også ekstremt for meg når man må flytte på ting for å klare å sette seg ned og det lukter surt på kjøkkenet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Ja her er det alltid like ryddig, alt ligger alltid på sin plass. Barna er alltid helt rene og velstelte.... Å nei det var visst omvendt.. hehe.. her er det alltid noe rot av ett eller annet slag. Og barna er skitne før jeg får tatt på dem omrent.. Akkurat nå er det faktisk så rotete hos meg at jeg må ta ett skippertak ikveld og få unna masse. Er ikke så ekstremt som dere skriver over, men for ille til at jeg hadde tatt i mot besøk under slike forhold..hehe:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Det går litt i rykk og napp. Og eksen har alltid masse rot liggende. Vil prøve å holde mer orden når jeg flytter. Når jeg bodde for meg selv før jeg traff eksen så hadde jeg system i alt! Men da hadde jeg heller ikke barn *lol* Legger heller ikke så veldig merke til andres rot. Kommer an på hva det er. Leker, litt papirer og litt oppvask på benken reagerer jeg ikke på, men ser det bomba ut så ser jeg det uten å tenke så masse videre om det.
metaMORfose Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Bryr meg ikke om andres rot, men er det skittent så synes jeg det er ubehagelig. Hjemme hos oss er det ikke perfekt, men det er noenlunde ryddig. Mye av det er fordi alt har sin plass, vi har mye oppbevaringssteder med kurver og kasser. Kunsten er å ha stort nok hus og få nok ting )))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Ja. så klart - hva tror du.. ) Å nei du. Langt i fra et perfekt hjem, men prøver å ha det slik at det er ikke "flaut" om det kommer noen innom uten at vi er klar over det. Men er som HI litt ekstra rydding før vi vet det kommer besøk/reiser på ferie osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå