*Rutletutt* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 og da kom det opp "grunnpris" på 30,- på bestillingen min...hva er det da? Jeg klikket jo for at jeg skulle hente bildene i butikken...bestilte 3 bilder og må betale 34,50...?!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 jeg har sluttet å bestille fra fotoknudsen, av 2 grunner: ene er det med "grunnpris" som du ikke får vite om før du skal trykke godkjenn bestilling, den andre grunnen er at kundeservicen der er ikke spesielt god, jeg hadde en klage inne og fikk tilbake svar i en tone som fortalte meg at de syns jeg var helt idiot..
Leandermamma Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Grunnprisen er rett og slett en fast pris man må betale uansett antall bilder/produkter i bestilling, på alle internettbestillinger. Grunnprisen på 30 kr står i prislisten på nettsiden til FotoKnudsen. Grunnpris ( eller startpris) er noe de aller fleste foto nettbutikker har, for uten om Elkjøp så vidt jeg vet. :-)
Gjest Moave Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har aldri betalt noen grunnpris på Elitefoto, så vidt jeg vet. Betaler kun per bilde.
landhockeymom Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 aldri sett grunnpris på eurofoto heller nei til skjulte utavifter
Hanne Pannekake Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Ikke Fuji-foto heller og de har 100 bilder gratis nå: http://www.fujidirekte.no/asp/_campaign/web/index.asp?utm_source=webTraffic&utm_medium=CPM&utm_campaign=100_gratis_webtraffic Har akkurat bestillt 200 bilder og 1 ark klistremerker for 130kr inkl frakt....
*Rutletutt* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2009 jepp, snakket med de i sted og forstod at denne "grunnprisen" var uansett...har beatilt fra elite foto og elkjøp tidligere og ikke hørt om slik grunnpris før, så det var første og siste gang jeg bestiller fra fotoknudsen, ja...står sikkert ett eller annetsted på sidene deres, men burde vært mer tydelig så en vet hva en faktisk betaler før en har sendt bestillingen - dårlig kundeservice...(
*Rutletutt* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2009 Godt tips! da skal jeg bestille derfra også! Det var jo veldig billig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå