Gå til innhold

Må bare få ut litt frustrasjon ( litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tidlig ca 08.45 fikk min mann tlf fra skolen der hans datter går, datteren hadde krasjet på sykkel med en annen sykelist på vei til skolen. De begge hadde god fart, hun går i bakken og slår hodet, hånden og kneet.

(brukte ikke hjelm)

Hun ringer til sin mor gråtende og forteller hva som hadde skjedd, får beskjed om å gå på skolen for hun kunne ikke komme og hente henne.

Hun fikk ikke lov av mor å ringe til far.

Da hun kom til skolen reagerte læreren med en gang, ringte først til legevakten og så til far.

Mannen min reiste med engang til skolen og kjørte videre til legevakten, hun var godt forslått og hadde hjernerystelse.

Far får beskjed om at hun må ligge og ta det rolig. Han kjørte henne hjem til oss, så hun kunne ligge her.

Min mann måtte gå på jobb, jeg skulle egentlig ha to forelesninger, men valgte å bare gå på en.

Moren kommer å henter datteren etter jobben og tar henne men hjem til seg.

Og vi får kjeft for det var ikke vår dag til å ha jenta!

Uff jeg blir oppgitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Det var rart.. høres ut som moren sliter med noe..

Skrevet

Ja, kan jo godt forstå din frustrasjon..

Syns det blir litt dumt av denne mammaen og bry seg om hvem sin dag det var Må vell i grunn sette denne jente i sentrum, henne som er det viktigste. Og fryktelig dumt av denne mammaen å ikke dra på skolen å hente denne jente og hadde det vært noe kjempe viktig kunne nå hun ringt faren slik at han kunne dra.

Bra skolen ringte da sier jeg. Ikke kjekt med hjernerystelse.. Men kanskje denne jente nå lærer at det kan være veldig lurt å brukte hjelm.

Skrevet

Det moren sliter med er det hun som skal bestemme samværet, de har 60/40 deling. Og det er ikke snakk om at hun får være her en dag utenom dette.

Og hun sliter med at hennes x er gift på nytt. Hun er selv samboer med ny mann.

Vi synes det var veldig bra at skolen ringte, mannen min vil jo stille opp for datteren sin.

Ja, vi håper også at hun lærte at det er smart å bruke hjelm.

Hun kommer til oss i dag og da får hun ny hjelm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...