Tusse1973 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har nå 210 kr på kontoen.... Foreldrepenger SKULLE vært utbetalt på mandag 25.05..... nå er det onsdag, og etter planen skulle jeg vært og kjøpt lys, servietter o.l til dåpen i dag Når kommer foreldrepengene denne mnd da? Irriterende å måtte vente med alt jeg har planlagt, pga sen utbetaling.
frk.velandre Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 enig med deg,sitter her uten penger jeg også! men nav bryr seg ikke...
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Nav gir faen. mamma fikk en "stor" utbetaling i januar (dette var i fjor, men dog) fordi dem hadde surra med attføringspengene hennes. Tror det var 25.000 eller noe jeg, litt usikker. I april fikk hun ikke penger, fordi dem igjen surra... ho var blakk og måtte betale husleie og alt annet som hører med.. da fikk hun beskjed om følgende "Nå fikk du en ganske stor utbetaling i januar, du skulle kanskje tenkt på at dette kunne skje, og spart litt" jeg mener, HALLO?? 25.000 kr er faktisk ikke allverden da..... Nav suger, bigtime
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg liker NAV veldig godt, jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Heldig du er da, Mylian ;o) Sku ønske jeg var fornøyd også... bare surr
børdi Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Foreldrepengene skal være på kontoen INNEN siste virkedag i mnd. Det står IKKE noe sted at de skal være på konto 25.. NAV har ikke fast kjøring på foreldrepenger, og de utbetales derfor manuelt i løpet av siste uken HVER mnd. Så utbetalingen er IKKE sen.
Tusse1973 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2009 Vel, i det brevet jeg fikk i oktober i fjor om at jeg var innvilget foreldrepenger, står det da tydelig at det blir utbetalt den 25 hver mnd. Og jeg har faktisk som regel fått det på akkurat denne datoen, men mange ganger kommer det forskjellig også. Meeeen, i dag ser jeg at dem omsider er kommet HURRA!!
børdi Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Foreldrepenger har ikke hatt fast batch kjøring på dato før nå siste mnd. Før dette er alt utbetalt manuelt, derav pengene utbetalt innen siste virkedag i mnd.
Patetica fåkksi Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Den dagen staten betaler for at jeg sitter på ræva kommer jeg hvertfall ikke til å klage hvis de betaler litt seint. Det er noe som heter å planlegge, ikke minst; jobbe for sine egne utgifter.
Kate77 Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Hva er det du snakker om. Fikk ikke du foreldrepenger da du var i permisjon?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Har bare gode erfaringer med NAV, jeg. Riktignok har enkelte utbetalinger vært litt sene, men summa summarum har vi ikke grunn til å klage. Vi har det jævlig godt i dette landet.
Tusse1973 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2009 Sistnevnte: Hva faen?? Måte på frekkhet, jeg JOBBER og har gjort det i flere år.... Foreldrepenger får du fordi du JOBBER!!!! Makan til frekkhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå