Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Noen som har gjort det og det har gått bra? Stolen har nemlig blitt matstol her, og nå ser den ikke ut - og rett og slett MÅ ha en vask... Kan jeg hive det i maskina, eller er det lite lurt?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Selvfølgelig kan det vaskes! Er liten lapp under med vaskeanvisninger ) Har vasket den vi har 4-5 ganger. Like fin )
*søtesmå* Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Her har trekket blitt vasket MANGE ganger og det har gått helt fint. 40 grader:) fargen blir jo litt blassere, men det gjør jo ingenting...
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Aha... jeg er nemlig så lat at jeg ikke har orket å ta av trekket for å se, i tilfelle det ikke gikk;) Mye lettere å slenge spørsmålet ut her - og nå som jeg vet det går, tror jeg jammen meg at jeg skal gå å hive det i maskina, så det er rent og pent til kveldsgrøten igjen;)
LilleBjella Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg pleier å hive det i vaskemaskinen etter han har lagt seg. Så trer jeg det på mens det er vått, og det tørker på noen timer. Da har han ren og pen stil til morgenen. Vasker det kanskje en gang i uka. Men jeg snur trekket først da:) Kan jo brukes både på den ene og andre siden. Og det samme kan jo den greia de har mellom beina. Så da slipper jeg å se på den grise-grisete stolen mer enn nødvendig:) Det er verre med tripp trapp stolen. Det er håpløst å vaske det trekket, for man må jo skru opp hele stolen først, for å få det av. Grrr. MÅ være en mann som har designet det...
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Har ikke tatt i bruk tripp trapp stolen her enda, men da har jeg noe å se frem, til skjønner jeg... Men er ikke de putene der litt "glattere" dvs lettere å tørke av? Eller må de i maskina de og? Fikk stol og puter i dåpsgave, men har ikke sett ordentlig på det enda... Tre på i våt tilstand, det var lurt! Og vi bruker ikke vippestolen på dagtid uansett, så hvis det tørker på noen timer er det no problemos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå