Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vi har hatt snekkere her i et par dager nå som har lagt nytt gulv i gangen og på kjøkkenet. Forsikringa har sendt snekkere da gulvet ble ødelagt av noe gravearbeid uttafor blokka. Ble derfor en forsikringssak. De dro for en times tid siden, ferdige. Når jeg går over gulvet nå, så ser jeg at listene har de ikke skråkappa, bare lagt de "uttapå" hverandre, hvis dere skjønner..? D.v.s. de har skråkappa de hjørnene som går utover, men ikke de som går innover. Dette er ikke mye pent syns jeg. Trodde da virkelig at de skråkappa listene i alle hjørner?? I tillegg oppdaget jeg at på et sted har de kappa av gulvet for mye inntil veggen, så selv om de har satt på list, så er det en god sprekk der. Hva gjør jeg?
Kamomille Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Du klager! Det mest vanlige er å skråkappe listene, men jeg er at flere og flere snekkere ikke gjør det. Det er jo betydelig lettere å legge de utenpå hverandre selv om det ikke er noe fint......
<3 Legoland <3 Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Ånei. Utrolig kjipt altså!! Virker som de ikke eier yrkes stolthet! Du må bare klage!
It's all about me Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Da klager du. Var listene skråkappa fra før skal de være det nå. Og det at noe er kappet for kort sier jo seg selv at ikke er akseptabelt. Dere skal ikke ende med en verdiøkning, men dere skal ikke ende med et dårligere resultat heller.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Den sprekken skjønner jeg at jeg må klage på, men var litt usikker på det med listene. Men det er jo ikke mye pent akkurat... Skjønner at det er lettere å legge listene sånn, går jo fortere, men allikevel. Var to snekkere i slutten av 50-åra. Husker jeg sa til sambo da de kom første gangen at jeg var glad vi fikk noen litt oppi åra, for de gjør nok en skikkelig jobb. Har vært i bransjen lenge. Men nei da... Åååh, det er så himla kjipt! Jeg som gleda meg sånn til de ble ferdige! Nå ender det vel ratt opp med at de må ta opp hele gulvet på kjøkkenet nå da, sånn at de får bytta den de har kappa for mye... UGH!!!
It's all about me Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Men det store spørsmålet er egentlig, var det skråpkappa lister der fra før av????
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2009 Ja, vi hadde skråkappa lister før.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Det er ikke påkrevet at de skal gjære gulvlistene. Men om de var det fra før, så skal det se ut som det gjorde. Er det glippe utenfor listen må du selvsagt klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå