=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Men skal litt til for å knekke meg helt da. Kjenner jeg er moden for ferie og oppsamling av energi.Er tøffe tak for tia.Vært en del nå =/ Har prøvd å skrive her inne,men får det liksom ikke til,hehe. Diagnosen har vi fått nå,og vi ble ikke klokere.Ting di sa var ting vi viste fra før.Men graden ble satt til moderat,og ikke sterk.Å det er jo noe ;O) Men vil trenge hjelp og pleie all sin tid.Det viste vi jo å. Kroppen min er på bærtur.Skal fortsette disse sprøytene som ikke funker.men som legen sa,det er som lotto.En gang funker det,en annen gang ikke.Jeg skal å gjøre alt for å komme opp i vekt igjen.For vekta stoppa på usle 43kg....Å det er faretruende lavt. Tanken om blomster i doen min er å i gang,hehe.Må jo ha i år å ;o) Jeg lover å komme inn å plage dere ofte.Så bare pass dere.Plutselig er sia full av dumme innlegg =D
Ronja65 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Nei men kjære deg... jeg visste ikke at du var syk:-(... Du har jammen fått kvoten for de allre fleste på denne jord.... Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si.... Men dumme innlegg... de har du da absolutt ikke, de er det nok jeg som står for...:-) Koselig at du er innom når du har orker.. så skal jeg prøve å være flinkere jeg også.. Kjempestor knus klem til deg også
Reveenka Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Skjønner at du har annet å tenke på enn å være her inne - håper dette blir bedre, jammen syns jeg du har mer enn nok å stri med fra før om det ikke skulle bli enda mer. Og du, ikek si at du har dumme innlegg, da - for det syns ikke jeg du har hvertfall! Alltid hyggelig å lese om hverdagsbetraktninger eller andre (fortrinnsvis hyggelige)begivenheter fra dine kanter c",)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Neida,er ikke syk i den forstand.Men heller utslitt og litt pjusk bare. men vekta har rast ned uten at jeg merka det.Legen bemerka at jeg ikke måtte bli tynnere nå.Da først så jeg å d ;o).Måtte sette bandasje på det som er igjen av hoftebeine etter en opperasjon,for det stakk ut å gnagde på buksa...Ikke rart jeg har vondt =D Men merka ikke hvordan det var fatt før di sa det i klar tekst på Mandag,hehe.(her er jeg med....jadda) Så jeg pønsker ut noe for å gå opp,men mat frister ikke i det hele tatt. Har tenkt mange ganger på hvor mye som skjer her.Tar liksom aldri slutt.Alltid skjer det noe,alltid ting som tar på.Men har tro på at det snart snur og ting roer ned. I dag hadde jeg småsnuppene noen timer.kosa meg skikkelig.For en gang skyld var dagen rolig,og ikke hyper.hahaha =D Men sovna etterpå og sov leeeenge.helt utkjørt.Gamla er tatt av middagsdupp tia tror jeg.hehe
Gummelillan Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hm, 43 kg er ikke mye å skryte av nei,... Spørs om du ikke får konsentrere deg om å blomstre om kapp med de i doen i år ;-)))) Krysser fingrene for at dere får en fantastisk sommer, til tross for all motgang og tunge stunder Sender en diiiiiiiger feit klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå