gutt + knøtt i magen Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Tenkte det hadde vert kjekt å høre litt kor de andre gravide tenker dere i ferien.. Sjøl skal eg ei veke til Bulgaria i midten av juni, men ikkje fleire planer. Har begynt å lure på om det kan verte vel varmt, men håper det går bra. Er forresten berre i veke 25 enno, så det er ikkje noko fare med fly og slikt. Håper på svar + eventuelt erfaringer med varme så langt i svangerskapet.
Amia Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Vi reiser til Hellas om 2 uker, jeg er da på ferie når jeg er i uke 25 og 26 Har desverre ingen erfaringer med varme i svangerskapet da dette er min første, men jeg har hørt litt forskjellig. Jeg er i utgangspunktet glad i sol og varme, så tror ikke det blir noe problem! Men har jo hørt at man har litt lavere toleranse for varme under graviditeten, så jeg får bare vente å se
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Vi skal til Mallorca i min uke 28/29. Tror det går greit jeg, får vel la pappa'n ta seg av 2 åringen mens jeg sitter under en parasoll og dypper føttene i vannet :-) Er ikke så bekymret for varmen, får bare ta mange pauser og sitte i skyggen.
*toppris* Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 skal en tur på hytten og en tur i Mikkelparken:) gutten min blir snrt 3 år så han kommer til å stooorkose seg:)
villemo26 Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 blir nok heime i år.. hadde planlagt en ny australiatur til vintern, men den må nok utsettast et år pga bebiss :-) så blir oppussing av hus her.. No fikk eg sjukt lyst på toppris... takk for det kallenavnet "toppris"...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 vi skal en uke til Hamresanden/Kristiansand, og jenta vår på 3 1/2 gleder seg stort til Sabeltann-show og dyreparken;-)
Ruska67 Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Det blir hytta på sørlandet hele sommeren... Gleder meg til båtturer, grilling og lange sommerkvelder på terrassen...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Vi var i Japan i mars så det var ferien vår i år Men vi har tenkt oss på bilferie hvis sambo får seg lappen... (hvis ikke tar vi tog+hurtigruta) for å besøke familie på østlandet og i Ålesund. Sambo skal ta ut 3 uker og jeg håper jeg kanskje er sykemeldt innen da. Har uansett 1 uke ferie til gode + kan ta noe avspassering så vi i alle fall får reist litt uansett.
Fillekatta Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Vi skal først en uke til Hellas nå i starten av juni (da er jeg 17 uker), og så to uker på interrail med kurs for Kroatia i slutten av juni, da er jeg 20-22 uker. Satser på at det går strålende når det er så tidlig! Og når jeg sjekker værmeldinga for Hellas neste uke er det jo sannelig mye varmere her enn der nede, så da då!
Nydelig gutt 07 + ny spire 09 Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Her går ferien til Kos i juli. Skal være der i min uke 27 og 28, og er spent på hvordan det blir i varmen. Men gleder meg stort, og vi har med både bestemor og tante som kan bytte på å underholde minsten, så tror bare det blir en strålende oppladning til nr 2 kommer.
septbaby09 Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Hei, Var i Hellas, samos for 2 uker siden. Før vi dro stod det 19 og 20 grader på yr, men det var mye varmere, litt for varmt i solsteka, og passe om kvelden og natten, slik at man faktisk kan leve og puste, Å jeg digger sol og varme:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 I år skal vi bare reise til familie i nord-norge og slappe av. Har allerede vært i syden i 14-dager for 2 mnd siden, og det var nok for meg dette året ihvertfall. Gleder meg til å bli vartet opp av familie og treffe gamle venner. Men kjenner at det klør litt etter en storby/shoppingferie
gutt + knøtt i magen Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2009 Så kjekt å høre om andre sine ferie planer. Høres ut som det vert kjekke ferier på oss alle sammen. Gleder meg stort til ei veke i varmere strøk og avslapping. I ein travel kvardag vert det lite tid til familien. Kjekt å høre at det er fleire som satsar på sydenferie. Føltes et øyeblikk som eg var gal som ønskte varme når eg er gravid.
Miss Honey Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 åå jeg elsker Hamresanden:) Vært der hvert år siden jeg var bitteliten:) Har hytte på Flekkerøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå