Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 I morgen skal vi på vår første UL og vi er kjempe spent. Håper alt er i orden og vi får se et bankende hjerte. Ømme bryster har jeg ikke hatt i det hele tatt. Kvalmen kjenner jeg. Men synes den var kraftigere på begynnelsen. Jeg er trøtt og sliten. Merker det skal ingenting til før jeg ikke orker å gjøre mer. I går var jeg veldig svimmel og uvel. Fikk ikke sove når jeg la meg. Lå bare å tenkte. Har opplevd to SA før i uke 5 og 6. Aldri kommet så langt som til første UL. Litt småvondt i magen. Det kan skyldes flere grunner. Kan være noe som strekker seg og gjør mere plass. Det kan være nervene for morgendagen og sikkert mange andre ting. Jeg skal prøve å bare tenke positivt, men ikke alltid like lett. Jeg er i dag 7+0.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Så spennende!!! Jeg skal også på UL i morgen - har time kl 10 - deretter har jeg fri fra jobb så jeg skal rett hjem og kose meg med minnene fra UL. Håper også jeg får se ett hjerte som banker!!! I morgen er jeg 8+0, så gleder meg!!! Tok egentlig fri fra jobben i tilfelle jeg skulle få dårlige nyheter også, så slipper jeg å dra på jobb hvis jeg blir lei meg - men håper selvsagt at det er gode nyheter!!! Og at vi får se ett lite hjerte som banker!!! Mistet i MA i uke 12 (tvillinger) for snart 3 mnd siden - så tar ingenting for gitt, men håper selvsagt at alt er bra med den lille!!!! Ikke alltid like lett å tenke positivt nei, men vi må prøve!!! Du må komme med en oppdatering i morgen da - så skal jeg gjøre det samme!! Når har du time?? Klem fra
Lykkebabis! Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Lykke til begge to! Jeg krysser alt jeg har for dere håper det blir en stas opplevelse! Gi oss update. Jeg skal på fredag og gruer meg veldig...men om det går bra med dere får jeg kanskje litt mer håp.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det gikk ikke bra for meg denne gangen heller, ingen hjerteaktivitet, og dermed blir det innleggelse på lørdag =( Er veldig, veldig, veldig lei meg nå - men tenker jeg kommer tilbake sterkere en annen gang!!! Håper det har gått bra med deg Nattlys og spiren, ønsker deg alt godt og jeg håper det går bra for dere begge to!!! Stoooor klem fra
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Uff, så trist, Meg og lille snuppis Lykke til videre. Håper virkelig jeg ser deg på 1.tri om ikke så lenge! Klem.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Det var trist å høre Meg og lille snuppis. Hos meg gikk det bra. Vi fikk se et bankende hjerte. Fantastisk herlig opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå