Gå til innhold

Hjelp GLEMTE en p pille!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte en p pille på dag 10 i brettet. Men dette fant jeg ut etter vi hadde sex på dag 12. Jeg tok en angrepille innen 72 timer når jeg fant det ut også. I tilegg hopper vi av i svingen selv om jeg går på p piller!!!!

jeg fortsatte som vanlig på brettet også. så kroppen min er vel full av p piller nå gitt.

men selv om han aldri har kommet inni meg så kan det jo komme små troll fordet. tenker: jeg er sikkert gravid og det føles så urolig nede i magen, jeg skal begynne på den pille frie uka om 2 dager....har så angst jeg nå altså.

bør vel være rimelig sikker i med går på p piller selv om glemte en pille en dag, hopper av i svingen og i tilegg har tatt en angrepille-......eller????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde ihvertfall tatt det med EKSTREM RO!!!

Går nok så bra så, tviler sterkt på at du er blitt gravid.

Skrevet

det hjelper jo å tenke på at vi hopper av i svingen så klart....men alikevel. er krise hvis jeg skulle vært gravid nå, vi har akkurat blitt sammen og det er så mye rundt som gjør at det er krise hvis skulle være så uheldig....

det bobler og har mye luft i livmora kjennes det ut som, men

hvis jeg ikke får mensen i den pillefrie uka da...kan angrepillen ha innvirking på det?

Skrevet

Vet ikke noe om uteblitt mens kan skyldes angrepille, men vet av egen og venninners erfaring at hvis man er veldig nervøs for å ha blitt gravid, så kan mensen komme senere enn den skulle og man kjenner alle mulige slags symptomer. Jeg hadde nok også tatt det ganske rolig hvis jeg var deg, sjansene er minimale, tross alt. :)

Skrevet

sitter her med et spm:

har du hørt om kondom??

Hvis du mener på at du eller mannen din har en supersuverenfantastisk befruktningsevne burde du ikke vurdert kondom??

selv om at du på tross av deres supersuverenfantastiske befruktningsevne da gambler med p-piller til vanlig (som kjent gjør mange gravide), så burde du jo da vurdere kondom i tillegg nå fram til p-pillebruken er stabilisert igjen???

Skrevet

Det er vel ingen grunn til å være spydig?

Det var ETTER vi hadde sex jeg så jeg hadde surret på brettet, dvs ingen tanker om å bruke kondom. Går jo ikke rundt å glemmer en pille med vilje. og vi er så redde for å bli gravide at vi i tilegg hopper av. derfor tok jeg angrepille i tilegg.

så ja, jeg er REDD for av har en supersuverenfantastiks befruktingnsevne faktisk, følte vel bare for å få overbevisst meg selv om at sjansene er ultrasmå akkurat nå da.

Skrevet

Tror sjansene er megaultrasmå for at du er gravid. :-)

Skrevet

Tviler på at du er gravid:)

Mensen min ble helt tullerusk i flere mnd etter at jeg hadde tatt engrepilla, så om mensen ikke kommer så kan det være pga angrepilla..mest sannsynlig på grunn av angreipilla! Men om den ikke kommer og du føler deg nervøs så tar du en test og den vil nok nesten helt sikkert være negativ og så kan du puste rolig ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...