Zitro Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Fikk en liten sjokk opplevelse på bussen idag tidlig... Kjører en ekspressbuss som har rute rett til Oslo Bussterminal. Ei dame med barn vinker og veiver langs veien og bussen stopper selvsagt... hun dytter barna inn på bussen og sier dem har busskort. Bussjåføren sier pent at dette er en ekspressbuss og ingen skolebuss og ber damen ta barna sine på skolebussen isteden. Høflig og pent. Dama klikker i vinkel! Skriker og hyler at bussjåføren er en helvetes bitch, at hun skal levere klage og hyler og skriker til en fullstappa buss og sjåfør. Ta ene ungen under armen og stamper av bussen og banner igjen og kaller sjåføren ei sinnsyk bitch. Er det mulig sier jeg altså... barna var kanskje mellom 6-8 år, 2 stykker. Jeg personlig hadde ALDRI I VERDEN snakka sånn til andre mennesker foran barna mine ihvertfall. Hadde nok aldri snakka sånn til ukjente uansett, det blir for barnslig for meg....
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slikt i det tilfellet nei. Skal ikke si jeg aldri noen sinne kunne sagt stygge ting til andre foran barna mine, for kan godt tenke meg en og annen høyst usannsynlig grunn hvor jeg nok hadde utbasunert ord som ikke passer deres ører, men sånn gjevnt over tror jeg egentlig jeg omtrent aldri har snakket så stygt til noe menneske noensinne, så det skulle vært en uhyggelig provoserende situasjon i så fall. At noen hadde gjort noe virkelig slemt mot barna mine og jeg tok dem på fersk gjerning i det, DA hadde jeg nok klikket og ikke veiet mine ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå