ängel Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Lillegutt er 5mnd. Når jeg legger han på mage, så puster og peser han. Strammer hele kroppen og ligger liksom som en liten banan, med fotene opp.. Han klarer ikke og ligge lenge for han blir så slten av det.. Han støtter seg litt på armene, men som oftest peker de også bakover, altså, han hviler på brystkassen..
max32 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Er nok vanlig. Må jo trene oppmusklene. Noen min på magen om gangen er bra nok det. Bare vent, snart er det rulling og kryping. Kos deg med minien:-)
ängel Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Ok Synes vi har vært flinke til og trene, så lurte litt på om den pustinga og pesinga var normalt. Takk, gleder meg til han begynner og rulle og krype
bambi på isen Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Når eldstemann var baby fikk vi et godt råd fra helsesøstera om det å få babyen til å ligge på magen. Husker ikke helt hvor gammel han var når vi fikk det rådet, men rådet var ihvertfall å rulle sammen et lite teppe/håndkle eller gulpefille osv. å legge det under brystkassen/armene når han skulle ligge på magen. Da ble han løfta litt opp sånn at han ikke trenge å løfte seg selv opp fra liggende stilling på gulvet. Vet ikke om jeg klarte å forklare dette helt, men håper du forstod det og at det kan hjelpe deg ;-) Husker min ble litt mer fornøyd med å ligge på magen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå