Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hele livet har jeg vært tynn som en flis og kunnet spise akkurat hva jeg vil uten å legge på meg et gram.. Men SÅ bikka jeg 30 og da skjedde det noe grusomt, kroppen min vil ikke akseptere inntaket mitt lenger. Plutselig har jeg begynt å legge meg ut, og et skikkelig raskt også.. Plutselig så er jeg ikke så tynn lenger og flere av buksene mine har jeg bare måttet legge bort :-/ F... asså, det magiske 30 tallet var langt fra magisk!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg VISSTE det var en fordel med å ha måtttet tenkt sunn mat og trening hele livet..) Jeg er nå 32 og har aldri følt meg bedre og gleder meg til å bli eldre og ENDA tryggere på meg selv ) Har oppdaget GLEDE i å trene og trener for kroppslig styrke, smidighet og for å holde meg frisk og sunn...Treningsøkta er et pusterom og "egentid" i hverdagen som jeg holder hellig. Unga i seng, en DVD eller et TV-program jeg liker og tramper i vei på sykkel/elipsemaskin og litt styrke etterpå..Deilig:o) Så du må nok innse at realiteten tar deg i gjen og begynne å tenker helse du også,- så vil kroppen komme som en bivirkning av dette.. Lykke til,- å passere 30 kan være utrolig FANTASTISK ) Man må bare innse at man ER eldre, men man trenger ikke slutte og leve fordet!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Tror ikke det har så mye med å bikke 30. Kan være noe annet; hormoner, stoffskifte eller noe. Jeg har det som du hadde det før; spiser det jeg vil og ser det ikke på vekta. Har alltid hatt det slik, men har ikke vært en flis. Helt normalvektig:) Samme vekt nå(og 2 barn), som da jeg var ca 20. Adri slanket meg, spiser OK sunt, men også en god del snop. Trener lite til ingenting. Og jeg har det jo fortsatt slik, snart 40 år gammel:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Skulle nesten tro det var jeg som har skrevet dette innlegget. Riktignok blir jeg ikke 30 før i oktober. Men har hatt det på akuratt samme måte som deg. Først i år jeg har lagt på meg. Noe som egentlig er helt greit. Problemet er klærne som blir for små, og en lommebok som ikke tilsier jeg kan fornye en hel garderobe
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Det er jo egentlig ikke noe kjempeproblem at jeg legger på meg litt, for jeg var rimelig tynn, men jeg må jo legge om litt og tenke mer over hva jeg spiser og det blir en utfordring. Jeg har lagt på meg 8 kilo og er jo fortsatt slank, men jeg vil jo ikke legge på meg 8 til liksom.... De 8 kiloene har kommet på i løpet av bare 2-3 mnd og det er bare så veldig uvant for meg. la jo ikke på meg mer når jeg gikk gravid... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 He he, jeg kan signere på denne! Men jeg har lagt på meg en god del mer enn 8 kilo da .-/ Jeg este ut som en bolledeig og ble skikkelig overvektig, la vel på meg nærmere 30 kilo i løpet av 3 år. Heldigvis har jeg klart å gå ned igjen nesten 20 av de og holdt meg på denne vekta en god stund nå. På med joggeskoa og dropp sjokoladen, da er mye gjort ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Forstår ikke sammenhengen, HI.Jeg har blitt både 30 og 40, og etter at jeg fylte 30, ble jeg tynn og fin. Jeg har ikke store problemer nå heller. Det har mye å gjøre med hva jeg stapper i meg, og hvor rolig jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå