Gå til innhold

Mister beherskelsen med min18 mnds unge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avslutta netopp frokosten etter en halv brødskive, fordi hun bare kasta maten på gulvet og helte ut melk.

Mista beherskelsen og sa strengt til henne etter flere advarsler at hvis hun holdt på sånn, blir det ingen frokost! Jeg vet hun sikkert ikke skjønner så mye, men hun irriterer meg så jævelig av og til...Sikkert fordi jeg er utrolig trøtt og sliten om dagen og har underskudd på søvn. sover urolig og dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la henne bare kaste ned maten, men forklar henne at gjør hun det tar du bort maten!

likedan med melken.

jenta mi på 19 mnd har ingen problem med å forstå sånne forklaringer så å påstå at de ikke skjønner sånne forklaringer er bare tøys!

men mulig jeg har smarte barn;)

uansett tjener ingen på at du blir sint på henne, da blir hun bare redd.

å husk, det er forskjell på sintog streng!!

lykke til:)

Skrevet

Takk for svar!

Ja, jeg kunne vel spart meg for å bli sint. tjener ingen det nei.

Men det er greit å si ifra at "nå tar jeg bort maten" hvis hun begynner å slenge den rundt? har lurt på om det er for tidlig, men det er kanskje ikke det? det som irriterer meg er vel at jeg føler hun forstår når jeg sier ifra, men bare gjør det like vel. ser meg inn i øynene og kaster maten på golvet. Ler når jeg snakker strengt til henne. off, kommer til å bli en dårlig mor når trassalderen kommer for fullt... :(

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...