Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hmm... Er det andre som føler urinrøret er annerledes etter fødsel? det er noe rart der. Skal man liksom kunne se urinrøret? Må si jeg aldri har lagt merke til det før... Nå står det liksom å stanger foran skjedeåpningen.Ser det tydelig. Hender det er litt åpent også...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Det viktigste først; virker det som det skal? Gjør det det, så er alt i orden:) Jeg har sett mange urinrør hos kvinner. Satt inn mange kateter;) De er ulike, alle sammen. Hos noen er det lett å finne det, hos andre må en lete mer. Dette er uavhengig av om de har født eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Men jeg har aldri sett det før? syns det er så rart at det er kommet frem nå etter fødsel.Før var det jo bare et knappenålshode,lite sort hull. Nå er det et tydelig rør,ganske stort hull. Ja, det virker jo i den forstand -jeg får jo pisse liksom.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå