Gå til innhold

BLOD


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er ganske redd. min snart 6 mnd. gammle datter. har kastet opp en del blod i dag etter 1 bryst måltid jeg skulle få henne til å rape også kom det blod med slim ut.(hun små bløde litt før,men vi tenkte at det var en liten rift i munnen) vi har vært på legevakten med henne men de kunne ikke si hva det var,men så lenge allmenntilstanden hennes var fin var det ikke så mye å gjøre. vi måtte bare håpe det ikke skjedde igjen. Jenta er blid og fornøyd og spiser godt. hun får nesten bare morsmelk,litt grøt på kveldstid.

Er DET noen av dere som har opplevd dette,hørt om det elr kan gi meg noen svar så jeg kan føle meg litt bedre?

 

takk:)

hilsen en tanke full mor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme har skjedd meg. var først hos fastlegen som mente at han sugde så hardt, slik at han ble sår i ganen

men så skjedde det flere ganger, og det ble mye verre en kveld. dro til volvat, dro videre til ullevål hvor vi ble satt til observasjon (da gulpa han seff ikke=) men, etter litt prøver mente de at det kom fra meg og ikke han. han var helt fin i farta og helt kvikk. - ånn som du beskriver henne. men selfølgelig var jeg redd, men alt var fint- var bare at jeg hadde rift.. skjønte at dette var ganske normalt. dette var da gammelt blod. de trodde først at han kanskje hadde rift spiserøret.. men som sagt alt var fra meg.. håper du føler det litt bedre nå? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...