Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Sånn som man fyller inn alt fra fødselen og opp til de er ett par år. Tenner, når de gjør hva, setter inn bilder osv.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Fant en veldig bra en hos bokhandelen, men har dessverre ikke navnet på den her. Den finnes iallefall i blå, rosa og gul. Relativt tykk og syntes den hadde med flere punkter enn mange av de andre bøkene. (f.eks. fars opplevelse av fødsel, mors opplevelse av fødsel etc)Også god plass til bilder etc. Hmmm..dette var kanskje ikke så mye hjelp...kan se om jeg får tak i navnet på den til deg etterhvert..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Babykrøniken Søk på Google så finner du litt informasjon om den. Koster rundt 300 kroner.
Kvitrebekk Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Slår et slag for Babykrøniken jeg også. Veldig fin. Men innbindingen kunne gjerne vært litt annerledes synes jeg. Blir litt vel "perm".
Brillefint - Jadda! Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjøpte "Mine første år" Hvit perm med en baby på. Synes ikke innbindingen er noe fin, men det var den eneste jeg fant der det faktisk var plass til å sette inn bilder + at du kan få kjøpt ekstra helt hvite ark å sette inn. Mye plass til den første tiden, og så er det en side for hver bursdag opp til sju år + en side med "Første skoledag" til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå