Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvordan merket dere det? Hvis man ikke blør, er det vel ikke så lett å vite når man bare er i 1. trimester?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 da jeg var 11 uker hadde jeg litt blødning, det viste seg at fosteret hadde vært dødt i flere uker. hadde ikke noe særlig til symptomer, men skjønte egentlig ikke at noe var galt. vanskelig å oppdage ja...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg var på privat ul i uke 9 (trodde jeg var i uke 9) men embryoet var ikke mer enn 3 uker .Det trodde det hadde skjedd pga at jeg hadde hatt influensa når jeg var ca 3 uker på vei. Siden det hadde skjedd så tidlig i svangerskapet ,så måtte jeg bare vente til det kom ut av seg selv .og det tok 3 uker før kroppen støtet det ut .
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Merket ingenting... Den lille hadde sluttet å vokse ved 13 uker, og det ble oppdaget på ul ved 16 uker. Ble "satt i gang" og var innlagt på sykehuset en dag mens det hele pågikk. Måtte heldigvis ikke vente lenge fra det ble oppdaget til det hele var over...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg merket heller ikke noe før UL viste at det ikke var liv der lengre. Det er vel derfor det heter MISSED abortion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå