Gå til innhold

overvektige og holdning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er overvektig, og prøver nok ofte å skjule meg selv, forsvinne i mengden, tar meg selv i å holde genseren intil magen feks.

er det finere å bare strekke på seg, gå selvsikkert, vise det man har? selv om alle ser de store valkene....

hva tenker dere om en stor jente, som virker sikker, og fornøyd med seg selv, kontra en som vil forsvinne litt i mengden, gjemmer seg bak det hun har osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsikker holdning er alltid best - uansett utseende.

Skrevet

Du, skal jeg fortelle deg en hemmelighet?

Skrevet

Sikker og fornøyd med seg selv er alltid å foretrekke syns jeg. Og kle seg etter kroppsfasong - det betyr verken at man skal kle seg i telt eller pinntrange klær, men finne det som passer en :o) Mye lettere sagt enn gjort, hehe :o)

*også overvektig*

Skrevet

Jeg tenker at det å gå selvsikkert, i noe man føler seg vel i, er MYE bedre enn å prøve å gjemme seg å være flau over seg selv eller hva...

Man kommer langt med selvsikkerhet! :)

Skrevet

jaaaaaa...dronningen! fortell :o)

Skrevet

Det sies at en rak og stolt holdning får de fleste til å virke flottere og slankere :-D

Skrevet

Måtte bare gjøre om litt på overskriften din.....

Jeg er 175 høy og veier for øyeblikket 59 kg!

Lang og tynn, for noen mennesker er jeg undervektig, men slik er jeg skapt. Jeg har bøyd meg ned i alle år pga lengden men nå er det slutt. Her rettes det ut, pupper struttes, rompa spretter (så godt det lar seg gjøre) og jeg har faktisk bestemt meg for å like lkroppen min.

Neste helg skal jeg i bryllup og jeg har bestemt meg for å bruke det jeg har av kropp- rette meg opp i min fulle lengde, slenge med de tynne lange armene mine og sprade rundt i mine høye sandaler. Mange av gjestene er de som har gjort livet mitt litt krumbøyd men vet du hva?

Det driter jeg i!!

Rett deg opp, kle deg i det du trives i og nyt livet - vi lever bare en gang!!

Skrevet

Bra! Vis dem en kongelig holdning!

ALLE ser bedre ut når de retter ryggen. Å krumme ryggen tror jeg gjør at overvektige ser større ut, og at tynne mennesker ser hengslete ut.

Skrevet

Jeg er også ei stor jente, men jeg velger å tru at folk legger merke til personligheten min i stedet for kroppen min. Jeg har mine dårlige dager jeg også, men stort sett er jeg stolt av meg selv. Vi er som vi er . vet du :) men kjære vene, jeg veit godt åssen du føler det! Og har mang en gang hatt ønske om å snakke med noen som faktisk vet hvordan det føles. Send gjerne PM om du vil bli kjent :o)

Skrevet

Samma her......reservedekk rundt magen, men eg er stolt av kroppen min, den har gitt meg to nydelige ungar!!! Meir kan eg ikkje be om. Eg veit at hvis eg hadde gidde å fått ræva ut av sofaen og gjort noko med det så hadde eg gått ned masse.....er bare litt for lat....må komma i gang liksom.

Menn eg bryr meg lite om kva andre trur, dei kjenner meg ikkje og vil dei dømme meg så sett i gang!! mange har gjort det før dei så eg bryr meg ikkje om det. Eg har mine venner, ein mann og open for andre mennesker uansett str og fasong. Eg er stolt av den eg er!!!

Skrevet

Det er helt rett Odine:o)

Skrevet

Jeg tenker det er flott. Og liker damer med former. Ikke at jeg ikke liker slanke damer, men selvsikkerhet er tiltrekkende.

...................

Skrevet

Jaggu bra jeg er selvsikker Tøysetipp:o)

Skrevet

Jeg er overvektig... 168 høy og 91 kg. Mine venner sier de ikke ser på meg som tjukk eller overvektig... Jeg velger å tro at det er en kombinasjon av min måte å kle meg på, bruker ikke "telt", god holdning og min personlighet.

Jeg prøver å gå ned i vekt (for noen år siden var jeg 99), men det går sakte. For tiden er jeg i tillegg ikke i form, har en voksende mage, uten at jeg legger på meg... (under utredning for dette)

Så selv nå, med "gravidmage" uten å være gravid, gjør jeg så godt jeg kan for å rette meg opp og være stolt av kroppen min likevel, Jeg er sterk i kroppen, og holder meg i aktivitet. Så ja, god holdning og selvsikkerhet hjelper. Samt gode venner ;-)

Skrevet

Min tidligere kollega og sjef er en stor dame. Hun har store pupper og veldig stor rumpe, men med en supersmal midje, og hun kler seg moteriktig og med rette klær i forhold til kroppsfasongen, og hun er rålekker :)

Hun OSER selsikkerhet!

Holdning gjør mye.

Skrevet

Hun var sjarmerende Tøysetipp:o)

Når skal du fortelle henne det?

hehehe

Skrevet

Er selv overvektig og sliter med holdningen... Men nå som jeg er høygravid ELSKER jeg å gå rakrett i ryggen og strutte med magen! Jeger sååååå stolt av magen og elsker at for ser den og ikke overvekten min! :-D Sånn var det sist svangerskap også! Får kjempeselvtillit når jeg er høygravid! Og med en liten nyfødt går jeg også rakrygget for da legger alle merke til det lille nurk nedi vognen! hehe ;-) Så mens folk ser nurket og ikke flesket mitt skal jeg legge alle kluter til og bli kvitt det (flesket altså) en gang for alle! ;-)

Skrevet

Vel,- jeg er 180 høy, og siden jeg var hodet høyere,MINST, en resten fra barnehagen av (har gamle bilder så jeg ser det) så har min mor alltid "mast" på meg..Rett ut ryggen. Nå er du kusrygget..Inn med magan, opp med haka, rett opp ryggen....osv osv...Tenkte aldri på det som annet enn mas,- men jeg har jaggu ALDRI hatt ryggplager (selv om jeg fikk undersøkt ryggen for noe annet og de mente jeg har stor sjanse for å få ryggplager????), og har som voksen dame på passert 30 fått positiv kommentar fra menn påmin holdnig..Bruker høye hæler og kler meg i det jeg føler passer meg.

ER ikke tynn, normal slank, og bakdelen med det er at samfunnet mener og tro at alle over 175 ER lange og supertynne...Vi som er lange og normal/overvektige skal liksom ikke eksistere...Lang og tynn eller liten og rund.....ELler "Passe høy og tynn":..

God holdning kan optsik redusere vketa med 5-10 kilo så det finnes ingen unskyldning for å "bøye seg ned" og gjemme seg.

Men pass på og lev sundt og trim regelmessig..GJelder overvektige som tynne:o) Det er det viktigste for å SE bra ut, FØLE seg bra og holde seg frisk, smertefri og sterk..

Lykke til alle sammen:o)

Skrevet

Hun er dritdeilig.

Jeg tror jeg skal fortelle det snart. Vet bare helt hvordan, enda:-p

Skrevet

Holdning har mye å si!

Sett deg små mål underveis og prøv å si til deg selv hvor flott du er ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...