Gå til innhold

Reisetrille. Maclaren Techno vs Peg Perego Pliko-hvilken er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge...

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maclaren!

Ingen over og ingen på siden. Den er bare best. Har aldri hørt noe negativt om den=)

Skrevet

Har også bare hørt positivt om den ja, så hadde egentlig bestemt meg for den. Men så sier noen at det er negativt at den ikke har bøyle som ungen kan holde i når den ser seg rundt etc..? Har dere savnet det?

Skrevet

Jeg har peg perego. Knall fornøyd, kunne ikke vært frontbøylen foruten. Men aldri hatt maclaren da. Synes Peg perego virker mer solid. Men kan som sagt ikke sammenlikne da jeg kun har peg perego. Mener jeg har sett på maclaren at calesjen er gjennomsiktig bak? det hadde ikke funka mtp soving hos vår lille. Men mulig jeg har sett feil...

Skrevet

Maclaren Techno XT, sier som hun over, ingen over ingen ved siden og legger til: langt til den under;o)

Skrevet

Har bare hatt Maclaren men vil bare si at vi er kjempefornøyd! Den har blitt brukt _masse_ og den er like god som ny:) Har aldri tenkt over at det ikke er bøyle på den og har ikke savnet dette. Trekket bak er forresten i solid tekstil på vår vogn (har ikke sett at det har vært gjennomsiktig på noen andre) så det er ikke noe problem med soving for vår lille tass.

Eneste minuset med vogna er at det er vanskelig å komme til i handlekurven når vogna er i liggestilling, men det har jeg skjønt er et generelt problem med trillevogner.

Skrevet

Vår er ikke gjennomsiktig bak. Jeg har prøvd Peg Perego, og synes ikke den er i nærheten av Maclaren, men det er min mening:-)

Skrevet

ikke no problem med handlekureven på peg perego selv i liggestilling :P

Da har jeg nok sett feil an kalesjen på maclaren. Beklager :)

Skrevet

Men det er jo mange ulike Maclaren vogner, så kan jo godt hende noen har slik kalesje som du tenker på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...