Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 jeg hater puppene mine, og det er så dumt for de er egentlig ganske perfekt i form og størrelse og de er faste og henger ikke i det hele tatt. men brystvortene er så ekle. skikkelig store. og ikke i omkrets. det er som om det vokser en pupp oppå puppen. de buler ut som to store golfballer. æsj. hadde vært fornøyd med kroppen min hvis ikke.. ødelegger alt det der.. kommer aldri til å amme foran noen.. ikke leger eller jordmødre heller. elv om de har sett det før
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hvis du synes at det er så forferdelig, og du har råd til det, så går det sikkert an å få fixet på det hos en kirurg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Så lenge brystene ikke skaper problemer i dagliglivet (vond rygg/nakke osv) så finnes løsningen på slike problemer mellom ørene, og da nytter det lite med kirurgi. Platiskkirurgi er å behandle symptomet ikke årsaken.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Ja det er helt rett, men det kan også være roten til psykiske problemer som kan være vel så vanskelig å leve med som fysiske problemer. Heldigvis så er dette noe som hver enkelt kan gjøre seg en personlig mening om.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Da jeg var yngre plaget de stor puppene mine meg. Var jo mye større enn de andre sine, og de begynte å henge. Gjemte meg vekk for at ingen skulle se, deppet over det. Skulle ALDRI vise dem til noen. Så fikk jeg kjæreste, tok meg mange måneder før jeg kunne vise ham puppene mine. Da hang de jo enda mer enn de gjorde på skolen og var enda større. Men jeg turte det til slutt, og han sa han likte dem. Etterhvert så begynte jeg å se annerledes på dem, mitt selvbilde forbedret seg. Nå kan jeg gå med utrigning og tette topper uten at det plager meg, blitt helt annerledes. Hadde vært veldig praktisk om de ikke hang så mye eller var så store, vanskelig å finne BH og klær. Men det som irriterer meg mest var all den tida jeg brukte på å tenke negativt på puppene mine, hele ungdomsskolen og hele videregående. Hele den tida jeg gjemte meg vekk. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men se på resten av kroppen din! Den er du fornøyd med. Tenk så mange som har forskjellige plager med kroppen sin, både fysisk og utseendemessig. (Jeg har f.eks. også en del fysiske plager). Hvorfor skal akkurat brystvortene dine være det som ødelegger hele selvbildet ditt bare fordi de stikker ut? Det er jo nesten ingen som ser dem uansett. Ingen som tvinger deg å amme offentlig, hverken på café eller sykehuset!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Dette er en av de absolutte fordelene ved amming. De store ujevne svulmende brystvortene mange unge kvinner har blir "vanlige" og faste.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Slik du beskriver dine kan vi gjerne bytte. Jeg har store brystvorter jeg også, men de er som to store smokker hvis du skjønner. Den ene er til og med så stor at hengepupp har fått en ny betydning. Jeg har hengebrystvorte og kunne trengt en brystvorte-push-up inni bh'en. Helt grusomt og jeg kan bare glemme å gå uten bh. Fordelen med de er at de er perfekte ammepupper og har aldri vært sår. Men har lyst til å fikse på de når jeg har fått alle barna jeg skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå