Gå til innhold

Bursdagsfeiringer i barnehagetiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i barnehagen vår har de som regel å markere barnas bursdager i barnehagen med krone og noe godt og spise som ikke er kake (pizza, pølser, frukt, smoothies...) barnehagen skal i utg.pkt være sukkerfri. Jeg reagerer litt på at det nå er blitt en trend (bursdag nr 4) hvor alle barna på avdelingen blir fraktet hjem til bursdagsbarnet for å være med på obligatorisk bursdagsfeiring der. Blir lagt til lunsj tider, slik at de spiser bursdagsmat og ofte får med seg godteposer hjem. merker jeg ikke synes dette er helt ok....hva synes dere? er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hørt om, og ikke helt ok i og med at det skal være sukkerfritt i bhg deres.

Skrevet

Jeg ville syntes det var utrolig greit at de gjorde det i barnehagetiden. Eller hadde du nektet ungen din å dra hjem til de andre i bursdag på ettermiddagen, også? Forskjellen er jo bare at det skjer på dagtid i stedet, så det er mindre stress.

Skrevet

Er det ikke likegreit at det skjer på dagen enn på ettermiddagen og du likevel får med ungen hjem fult av godterier på kvelden. På denne måten blir det likevel plass til middag hjemme etterpå og tid med familien =))

Jeg hadde syntes det var helt greit hvis det var mitt barn som var i bursdag på dagtid... =)))

Det hadde heller bekymret meg hvordan de skulle få alle ungene trygt hjem til bursdagsbarnet =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...