Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Har noen av dere fortalt sjefen deres at dere er gravide, men ikke kommet lenger enn 4-5uker? Vurderer sterkt å si det til min sjef, da min jobb består av en del tunge løft, og en hektisk hverdag... Mistet i fjor sommer, har ikke lyst å miste denne spiren, vi ønsker oss sååå nr 2 :-)
edition Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 "NÆÆH? Er det sant? Det skal du ikke si før det har gått 12 uker! Hva sa *bf* aa?"(HUn kjenner kjæreste fra før) Hun ble veldig glad...Si det om du føler for det, og er du heldig så slipper du unna tunge løft og får det litt mer tilrettelagt for at du skal slippe sånt:)
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Ja..problemet mitt er at min sjef er en mann.... og er ikke alltid like mye forståelse å få hos det motsatte kjønn i sånne situasjoner... og har vært en del borte i januar og februar pga sykt barn... var selv borte fra jobb pga vonde håndledd i mars tror jeg det var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå