Gå til innhold

flere som har syke SYKE drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva drømmer dere?

har selv drømt om sex med søsken og søskenbarn (gutter og jenter) og synes det er forferdelig ekkelt. ubehagelig å snakke med de nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sex med pappa! Hva faen, liksom......!

Skrevet

har mareritt. noe jeg aldri hadde før. om noen som prøver å drepe meg og sånt..

Skrevet

æsj... ganske fælt egentlig, greit det er normalt å drømme rare ting når en er gravid men likevel så føler jeg meg rimelig ekkel som er i stand til å drømme sånt... ødelegger så mye. vil heller bli jaget av sultne ulver i drømmene mine liksom... :/

Skrevet

Jeg drømmer stadig at jeg har glemt igjen lillemann på stellebordet.. eller andre steder hvor han kan skade seg... Jeg skjønner ikke at det er en drøm idet jeg våkner heller, så jeg løper rundt i huset med hjertet i halsen for å finne han... Huff, det er like grusomt hver gang.. Hamrende puls og svart samvittighet!.. Hvordan kunne jeg glemme han alene på stellebordet liksom? Det er ganske vilt Inntil jeg skjønner at han ligger søtt og sover i sengen sin! :-)

Skrevet

I følge en drømmetydningsguide jeg leste et sted, trenger ikke sex med nære slektninger i drømme bety at man VIL ha det. Kan derimot bety at man prøver å komme nærmere den personen, vil oppnå et nært forhold, liksom.. Har hatt en lignenede drøm selv en gang og jeg ble ganske irritert over at jeg kunne drømme noe slikt, var absolutt ikke noe ønske eller en atnke hos meg en gang..

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Jeg drømte en gang at en som min mor jobbet sammen med, en nordlending kom inn på rommet mitt tidlig på morgene mens solen sto rett inn. Det verste var at han var full av kviser og svette,og var gnaske så tjukk i drømmen. Plutselig begynte han å runke og sprute ut over hele veggen min. Mens han svettet frenetisk. Kan trygt si at jeg ikke klarte å hilse på ham igjen.. Og sånne syke drømmer har jeg utrolig mye av. Har vel bare et veldig rikt indre liv ;-p

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Det her er veldig lenge siden, flere år, jeg var 14 eller noe. Verste er at han hadde på seg en sånn syk adidasjoggedress full av sperm. Føfaen.

Skrevet

Jeg har alltid mareritt når jeg har feber. Det er litt mer sånne teite drømmer da. Som at jeg er hos far i stua, og så er det haier der.

Eller at jeg er med i en vampyr film ol.

Drømte også en periode at sambo var utro, våkna fly forbanna på han før jeg forsto at det var en drøm he he =)

Skrevet

drømte at jeg hadde sex med broren min, i drømmen hadde han en krokete tiss, litt som en fiske krok. det værste var at jeg kom i drømmen ææææææsj, jævelig ekkelt for jeg var drit kåt. Føltes forferdelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...