Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 hei. jeg startet dagen med blødninger i dag, var hos legen og senere på dagen ble jeg henvist til ul siden det ble mere blødning og klumper:( der såg det fosteret, men ingen hjertefrekvens:( nå må jeg bare gå her og vente til det skal komme ut av seg selv:( andre som har vert borte i dette? jeg er 6+4
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Huffda, det var trist.. Har ikke erfart noe sånt selv (ennå), men føler med deg!
b77h Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Så leit å høre. Jeg mistet også i uke 6 i 08, og det var utrolig trist. Man føler seg så tom på alle måter. Jeg startet bare med litt brunlig blod i 2-3 dager, og alle beroliget meg med at det var helt vanlig og jeg måtte være optimistisk. Men jeg kjente bare på kroppen at noe var galt. Og 4 dagen så fikk jeg kraftige kramper i rygg og mage, og begynte å blø mye mer enn en vanlig mens. Det var tungt, og jeg og mannen min var like leie oss. Jeg hadde ikke sett noe på UL. Er egentlig glad for at det gikk av seg selv, syns det høres verre ut med en MA på mange måter. Jeg hadde en forståelsesfull lege som foreslo sykemelding. Derfor var jeg hjemme en uke, og fikk trøstespist, grått og fordøyd det hele. Det var tungt og vondt, og mange drømmer som gikk i knus (vi hadde prøvd i mange år), men etterhvert så går det seg til. Og man kommer seg videre, og ikke minst hører om så utrolig mange andre som også har opplevd det samme. Vi var åpne om både graviditeten og aborten til venner, og det var jeg egentlig glad for da det gikk galt. Så visste de hvorfor vi var leie oss og nedfor en periode. Så mitt råd blir å ta deg tid til å være lei deg over tapet, men vit at det blir mye, mye lettere om en stund. Og at nå er det sommer og det kommer nye muligheter :-) lykke til.
Sanna Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Uff da...føler med deg. Jeg har selv opplevd dette tre ganger. Ene gangen måtte jeg i narkose og fjerne, andre gang kom det selv med blødninger. Ikke noe kjekk situasjon og det føles meningsløst. Ei lita trøst er at det blir bedre med tida... Jeg er gravid med mitt 3. barn nå, hadde tvillinger, men mistet det ene. Jeg har fortsatt blødninger og er redd for jeg skal miste spiren som er igjen, men er ved godt mot. Ny UL torsdag. Veldig spent. Jeg ønsker deg lykke til videre. Klem
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 takker for flotte svar. jeg hadde enorme smerter i natt:( helt grusomt:( det er nok kommet ut nå.... jeg har 4 friske barn:) og håper at det går bedre neste gang:) men ja det er tungt, vi hadde gleda oss veldig... lykke til til dere andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå