Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som man fyller inn alt fra fødselen og opp til de er ett par år.

Tenner, når de gjør hva, setter inn bilder osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babykrøniken er egentlig veldig fin, de har den blant annet på bokkilden.no - men jeg synes den ble litt for detaljert faktisk, og endel sider som jeg synes var "teite". Men vet mange liker den. Men når jeg tenker meg om burde du sikkert hatt den fra før babyen ble født, da det er sider for signatur fra jordmor, hilsninger fra sykehuset, dåpen osv. Og veldig detaljert, når hun smilte første gang, når hun smiler ofte, første tur på bussen, oppdaget hånda, grep etter en leke, fikk flaske, første tur i bilstol, sov hele natta, sov i vugge... jeg er iallefall dårlig til å huske alle slike datoer...

Prinsessa er imidlertid med i bokklubben baby, og der har vi fått et supert album. Eller, det er egentlig en perm, med masse løse ark, noen som det står litt på, andre som er helt blanke - så kan du fylle ut og putte inn de du vil selv... så blir det ingen tomme ark innimellom. Supert synes jeg. Og på de blanke arkene har jeg skrevet ting som jeg synes må med, litt dikt, masse bilder osv. Blir veldig fint:)

Jeg meldte inn henne en stund etter fødselen, så jeg hadde gått glipp av de to første pakkene - men var ikke noe problem å få bestilt de jeg manglet. Så det er sikkert ikke noe problem å få bestilt det, men du må sikkert være medlem i bokklubben da...

Skrevet

Hm....jeg tror ikke den heter noe spesielt, men den har en bånd med tre knapper gående nedover litt på ene siden av forsiden av boka. Den er ganske "utfyllende" med ting du skal skrive inn det første året, og så tar man det litt mindre utfyllende fram til og med 5 år :o) Veldig fin!

Skrevet

"Da jeg var liten"- kjøpt på Ark. Har den til begge ungene og er superfornøyd. Den er veldig detaljert og har 7 el 8 kapitel om forskjellige ting feks. ventetiden, fødsel, første tiden hjemme, utvikling mm. Veldig fin og mimre tilbake i. Jeg kikker oppi jenten min sin nå og sammenlikner med gutten min..hehe veldig artig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...